Trine Skrevet 15. desember 2015 Skrevet 15. desember 2015 Nei, du skal ikke holde deg unna dol. Det er hyggelig å ha deg her 0 Siter
Madelenemie Skrevet 15. desember 2015 Skrevet 15. desember 2015 Takk, jeg klarer ikke skrive dikt nå. Ja det går vel i det samme, forstår at folk blir lei da. Et ensformig liv jeg har i grunn, kommer ikke videre. Noe må gjøres. Ja det virker stillesittende og ensformig livet ditt.Men kan du ikke gjøre noe praktisk som ikke krever så mye mentalt som å skrive dikt?Hva med å lage pikekyss? Det er lett og ser flott ut i pene celofanposer:-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Skrevet 15. desember 2015 Ja det virker stillesittende og ensformig livet ditt.Men kan du ikke gjøre noe praktisk som ikke krever så mye mentalt som å skrive dikt?Hva med å lage pikekyss? Det er lett og ser flott ut i pene celofanposer:-)Får se om jeg baker litt ja. Vet ikke om jeg klarer å lage pikekyss. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 15. desember 2015 Skrevet 15. desember 2015 Får se om jeg baker litt ja. Vet ikke om jeg klarer å lage pikekyss. ;-) håper du gjør det.Pikekyss er lett da, 2 SS sukker pr eggehvite og vips pikekyss. 1 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. desember 2015 Skrevet 15. desember 2015 Det skjer ikke noe nytt uten at du selv GJØR noe nytt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Skrevet 15. desember 2015 Det skjer ikke noe nytt uten at du selv GJØR noe nytt.Det er sant. Er bare så vanskelig å komme i gang. Men har iallefall bestilt frisørtime. 1 Siter
Madelenemie Skrevet 15. desember 2015 Skrevet 15. desember 2015 Det er sant. Er bare så vanskelig å komme i gang. Men har iallefall bestilt frisørtime. :-)Er det lov å komme med frisyretips? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Skrevet 15. desember 2015 :-)Er det lov å komme med frisyretips?Jada Har det litt under ørene nå, blir vel kort igjen kanskje. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 Skrevet 15. desember 2015 Noen er velkommen å andre ikke! Anonymkode: 2d478...8ab 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Skrevet 15. desember 2015 Nei, du skal ikke holde deg unna dol. Det er hyggelig å ha deg her Takk 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Skrevet 15. desember 2015 Det behøver jo ikke være enten-eller. I morgen så tar du en joggetur og baker rundstykker til jul. Så føles ting bedre.Klarer ikke jogge jeg. Lurer på å reise å kjøpe juletre Får snart besøk av sønnen min 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Skrevet 15. desember 2015 Noen er velkommen å andre ikke!Anonymkode: 2d478...8abTror du er velkommen anonym 0 Siter
Madelenemie Skrevet 15. desember 2015 Skrevet 15. desember 2015 Jada Har det litt under ørene nå, blir vel kort igjen kanskje. ok av korte frisyrer liker jeg disse: Spesielt den siste. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Skrevet 15. desember 2015 ok av korte frisyrer liker jeg disse: Spesielt den siste. Var jo fine de Tar imot forslag fra frisøren og jeg, han er flink Så farger jeg det hjemme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.