ISW Skrevet 16. desember 2015 Skrevet 16. desember 2015 Som sagt, dette er muligens for meget spesielt interesserte og tidvis ganske tunglest, men her er en bok om SSRI, virkemåte, sammenligninger av de ulike stoffene, responsrate og mye mye mer.Hvis man først er spesielt interessert, anbefaler jeg denne fremfor diverse svada man kan finne på nett.http://www.preskorn.com/books/ssri_toc.html 1 Siter
Inner self Skrevet 16. desember 2015 Skrevet 16. desember 2015 jeg er ikke spesielt interessert. Faktisk så går jeg på zoloft bare av vane. Kanskje den har en mikroskopisk effekt på tvang, men ikke noe på angst. Deprimert er jeg skjeldent, og generell angst som jeg har mest av, toucher den ikke. 0 Siter
slabbedask Skrevet 16. desember 2015 Skrevet 16. desember 2015 Rangerer SSRI hårfint over kjemisk lobotomi. 0 Siter
Inner self Skrevet 17. desember 2015 Skrevet 17. desember 2015 *Hva er effekten i forhold til placebo? Må ikke bli helt hallelujahstemning heller.Vel den nedsetter jo sex-lysten da. Så slikt sett funkerk den jo. Men det er jo en bivirkning, men kanskje de burde gi det til sexforbrytere? Da ville det vært godt for noe.... 0 Siter
slabbedask Skrevet 17. desember 2015 Skrevet 17. desember 2015 Vel den nedsetter jo sex-lysten da. Så slikt sett funkerk den jo. Men det er jo en bivirkning, men kanskje de burde gi det til sexforbrytere? Da ville det vært godt for noe....ja, trippel dose ssri hadde nok gjort susen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.