Gå til innhold

God jul - og noen ord på veien..

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet (endret)

Ønsker alle brukere av DrOnline en fin og fredelig julefeiring :-)

Om du skulle treffe noen som er uhøflige, som snakker for mye, som blander seg bort i dine ting, som er utrivelige eller rusa, som slenger med leppa elle bare kommer med tomt prat; Vær glad for at det ikke er du som er slik :-)

Lytt mer enn du snakker. Ta ting i beste mening.

Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses.

Vi har passert vintersolverv. Snart er det nyttår :-)

Ha det fint :-)

Endret av Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Klarer du ikke å finne på noe nytt å skrive. God jul. 

Anonymkode: e4747...421

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jo jeg klarer det, men det viktigste tåler å bli gjentatt en gang i året. Det er min erfaring at det er på disse områdene det går galt for mange.

God jul :-)

Skrevet

Om du skulle treffe noen som er uhøflige, som snakker for mye, som blader seg bort i dine ting, som er utrivelige eller rusa, som slenger med leppa elle bare kommer med tomt prat; Vær glad for at det ikke er du som er slik :-)

Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses.

Hei Nils Håvard!

Takk for gode råd og riktig god jul til deg også. Takk også for boktipset du nettopp kom med!

Beste hilsener fra Bibben :o)

Skrevet

Tusen takk og god jul til deg også :) Gode råd :) 

Skrevet

Hei!

God jul til dere alle, ha en fin og fredelig julehøytid:-)

og takk for påminnelse om rett perspektiv for liv og helse:-)

Det kimer nå til julefest, (ca om 3 timer:-)

juleklem med de beste ønsker for mine venner på dol <3

Skrevet

Klarer du ikke å finne på noe nytt å skrive. God jul. 

Var dette en test for å se om Nils Håvard klarer følge sine egne råd?

Skrevet

God jul. Orker ikke lese bøker, men satser på at det går greit å heller doble dosen med tur :)

Skrevet

Denne trengte jeg, for da jeg var og prøvde en kjole på Vero moda, begynte dama i prøverommet ved siden av å hinte til at jeg burde ta slankeoperasjon for det hadde hun tatt. 

Skrevet

Om du skulle treffe noen som er uhøflige, som snakker for mye, som blander seg bort i dine ting, som er utrivelige eller rusa, som slenger med leppa elle bare kommer med tomt prat; Vær glad for at det ikke er du som er slik :-)

Takk for godt ønske og kloke råd :) Gode bøker som distraherer meg fra det vanskelige leses hele tiden :)

Jeg takker for alle innspill du har gitt til mange her på DOL. Jeg har kun vært her siden slutten av oktober, men er mektig imponert over ditt engasjement, selv om du kan bli noe ordknapp ;)

Ønsker deg og dine en riktig god og fredfull jul :)

Skrevet

Jo jeg klarer det, men det viktigste tåler å bli gjentatt en gang i året. Det er min erfaring at det er på disse områdene det går galt for mange.

God jul :-)

Det aller beste man kan gjøre for seg selv og andre er vel det å ta ting i beste mening. 

Skrevet

Riktig god jul til deg også NHD og alle andre her. Takk for gode råd :-)  

Anonymkode: a4ead...d38

Beautiful_Creatures
Skrevet

Tusen takk for fine ord, og håper alle har hatt en fin julefeiring der ute:-) 

Takk for hjelp og gode råd Nils Håvard, du gjør en fantastisk jobb her på DOL:-) En riktig God Jul og et Godt Nytt år til deg!

Skrevet

Denne leste jeg før julekvelden og nå etterpå. Det ligger mye i det, Men enkelte ting ser jeg er mer komplisert enn som så. Spesielt når det er rus og andre kompliserte ting med i bilde. Jeg kan tenke at jeg er glad det ikke er meg. Men så lenge det er mennesker jeg bryr meg om, stopper det ikke med det. Jeg har gjort det jeg kan for at gjestene skal ha en fiinest mulig kveld. Men selv sitter jeg igjen med et tanke og følelseskaos. 

Anonymkode: 94686...2a8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...