Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. desember 2015 Skrevet 24. desember 2015 (endret) Ønsker alle brukere av DrOnline en fin og fredelig julefeiring :-)Om du skulle treffe noen som er uhøflige, som snakker for mye, som blander seg bort i dine ting, som er utrivelige eller rusa, som slenger med leppa elle bare kommer med tomt prat; Vær glad for at det ikke er du som er slik :-)Lytt mer enn du snakker. Ta ting i beste mening.Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses.Vi har passert vintersolverv. Snart er det nyttår :-)Ha det fint :-) Endret 24. desember 2015 av Nils Håvard Dahl, psykiater 4 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 Skrevet 24. desember 2015 Klarer du ikke å finne på noe nytt å skrive. God jul. Anonymkode: e4747...421 0 Siter
ISW Skrevet 24. desember 2015 Skrevet 24. desember 2015 God jul til deg også, og takk for råd! :-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. desember 2015 Forfatter Skrevet 24. desember 2015 Jo jeg klarer det, men det viktigste tåler å bli gjentatt en gang i året. Det er min erfaring at det er på disse områdene det går galt for mange.God jul :-) 2 Siter
bibben Skrevet 24. desember 2015 Skrevet 24. desember 2015 Ønsker alle brukere av DrOnline en fin og fredelig julefeiring :-)Om du skulle treffe noen som er uhøflige, som snakker for mye, som blader seg bort i dine ting, som er utrivelige eller rusa, som slenger med leppa elle bare kommer med tomt prat; Vær glad for at det ikke er du som er slik :-)Lytt mer enn du snakker. Ta ting i beste mening.Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses.Vi har passert vintersolverv. Snart er det nyttår :-)Ha det fint :-)Hei Nils Håvard!Takk for gode råd og riktig god jul til deg også. Takk også for boktipset du nettopp kom med!Beste hilsener fra Bibben :o) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. desember 2015 Skrevet 24. desember 2015 Tusen takk og god jul til deg også Gode råd 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. desember 2015 Skrevet 24. desember 2015 Hei!God jul til dere alle, ha en fin og fredelig julehøytid:-)og takk for påminnelse om rett perspektiv for liv og helse:-)Det kimer nå til julefest, (ca om 3 timer:-)juleklem med de beste ønsker for mine venner på dol <3 1 Siter
Trine Skrevet 24. desember 2015 Skrevet 24. desember 2015 Klarer du ikke å finne på noe nytt å skrive. God jul. Anonymkode: e4747...421Var dette en test for å se om Nils Håvard klarer følge sine egne råd? 0 Siter
Trine Skrevet 24. desember 2015 Skrevet 24. desember 2015 God jul. Orker ikke lese bøker, men satser på at det går greit å heller doble dosen med tur 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 Skrevet 24. desember 2015 God jul alle! Anonymkode: 06c39...0b7 0 Siter
Annkarin Skrevet 24. desember 2015 Skrevet 24. desember 2015 Denne trengte jeg, for da jeg var og prøvde en kjole på Vero moda, begynte dama i prøverommet ved siden av å hinte til at jeg burde ta slankeoperasjon for det hadde hun tatt. 0 Siter
Elionoe Skrevet 24. desember 2015 Skrevet 24. desember 2015 Ønsker alle brukere av DrOnline en fin og fredelig julefeiring :-)Om du skulle treffe noen som er uhøflige, som snakker for mye, som blander seg bort i dine ting, som er utrivelige eller rusa, som slenger med leppa elle bare kommer med tomt prat; Vær glad for at det ikke er du som er slik :-)Lytt mer enn du snakker. Ta ting i beste mening.Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses.Vi har passert vintersolverv. Snart er det nyttår :-)Ha det fint :-)Takk for godt ønske og kloke råd :) Gode bøker som distraherer meg fra det vanskelige leses hele tiden :)Jeg takker for alle innspill du har gitt til mange her på DOL. Jeg har kun vært her siden slutten av oktober, men er mektig imponert over ditt engasjement, selv om du kan bli noe ordknapp ;)Ønsker deg og dine en riktig god og fredfull jul 0 Siter
Dory Skrevet 24. desember 2015 Skrevet 24. desember 2015 God jul NHD, og takk for god hjelp også i 2015:) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 Skrevet 24. desember 2015 Jo jeg klarer det, men det viktigste tåler å bli gjentatt en gang i året. Det er min erfaring at det er på disse områdene det går galt for mange.God jul :-)Det aller beste man kan gjøre for seg selv og andre er vel det å ta ting i beste mening. Anonymkode: e4747...421 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 Skrevet 24. desember 2015 Ønsker alle brukere av DrOnline en fin og fredelig julefeiring :-)Om du skulle treffe noen som er uhøflige, som snakker for mye, som blander seg bort i dine ting, som er utrivelige eller rusa, som slenger med leppa elle bare kommer med tomt prat; Vær glad for at det ikke er du som er slik :-)Lytt mer enn du snakker. Ta ting i beste mening.Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses.Vi har passert vintersolverv. Snart er det nyttår :-)Ha det fint :-)Riktig god jul til deg også NHD og alle andre her. Takk for gode råd :-) Anonymkode: a4ead...d38 0 Siter
Beautiful_Creatures Skrevet 24. desember 2015 Skrevet 24. desember 2015 Tusen takk for fine ord, og håper alle har hatt en fin julefeiring der ute:-) Takk for hjelp og gode råd Nils Håvard, du gjør en fantastisk jobb her på DOL:-) En riktig God Jul og et Godt Nytt år til deg! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 Skrevet 25. desember 2015 Ønsker alle brukere av DrOnline en fin og fredelig julefeiring :-)Om du skulle treffe noen som er uhøflige, som snakker for mye, som blander seg bort i dine ting, som er utrivelige eller rusa, som slenger med leppa elle bare kommer med tomt prat; Vær glad for at det ikke er du som er slik :-)Lytt mer enn du snakker. Ta ting i beste mening.Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses.Vi har passert vintersolverv. Snart er det nyttår :-)Ha det fint :-)Denne leste jeg før julekvelden og nå etterpå. Det ligger mye i det, Men enkelte ting ser jeg er mer komplisert enn som så. Spesielt når det er rus og andre kompliserte ting med i bilde. Jeg kan tenke at jeg er glad det ikke er meg. Men så lenge det er mennesker jeg bryr meg om, stopper det ikke med det. Jeg har gjort det jeg kan for at gjestene skal ha en fiinest mulig kveld. Men selv sitter jeg igjen med et tanke og følelseskaos. Anonymkode: 94686...2a8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.