Gå til innhold

AP er noe dritt!

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Husk hva din sønn, som er glad i deg, sa til deg her om dagen :)

Ja jeg husker det :) Og vil ikke bli dårlig, må prøve meg litt frem. Merker fort om jeg blir dårlig. 

stjernestøv
Skrevet

Jeg synes en runde rundt sykehuset hver dag høres ut som en kjempebra start! Jeg har troen på deg. :)

Takk :) Må vel klare det. 

stjernestøv
Skrevet

Du kan endre fokus til noe du kan gjøre noe med. Ikke spør hva det er. Du har fått hundrevis av gode råd om dette allerede. Just do it.

Sykepleieren sa i dag at det var sykdommen som gjorde meg tiltaksløs og lat, jeg mente kanskje det var risperdal. Har jo vært sånn siden sist jeg var innlagt, hva kan jeg gjøre med det?

stjernestøv
Skrevet

Sykepleieren var enig at det ikke var lett, han sa for noen kunne det være lett å gå en tur. 

AnonymBruker
Skrevet

Sykepleieren var enig at det ikke var lett, han sa for noen kunne det være lett å gå en tur. 

Hva er grunnen til at du ikke greier å gå en 10 minutters tur i nabolaget?

Anonymkode: 61363...6da

stjernestøv
Skrevet

Hva er grunnen til at du ikke greier å gå en 10 minutters tur i nabolaget?

Har gjort det i dag, men det var tungt og et tiltak. 

AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det i dag, men det var tungt og et tiltak. 

Det er mye som er tungt og et tiltak. Tenk på alle som har stått opp kl 6 i dag og slitt på jobb i 8 timer.

stjernestøv
Skrevet

Det er mye som er tungt og et tiltak. Tenk på alle som har stått opp kl 6 i dag og slitt på jobb i 8 timer.

Ja men så har vel ikke de noe schizo heller ?

AnonymBruker
Skrevet

Ja men så har vel ikke de noe schizo heller ?

Nei, men en 10 minutters tur klarer du sikkert.

Anonymkode: 38ad4...7ff

stjernestøv
Skrevet

Nei, men en 10 minutters tur klarer du sikkert.

Ja jeg gjorde jo det.

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg gjorde jo det.

Så bra!

stjernestøv
Skrevet

Så bra!

Takk! Skal gjøre det hver dag nå, kanskje blir det lenger etterhvert. Håper det. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk! Skal gjøre det hver dag nå, kanskje blir det lenger etterhvert. Håper det. 

Ja, sånn må det gjøres. Begynn i det små, og ikke sett deg uoverkommelige mål.

stjernestøv
Skrevet

Ja, sånn må det gjøres. Begynn i det små, og ikke sett deg uoverkommelige mål.

Ja får gjøre det. Fikk skryt i dag fordi jeg hentet posten hver dag, det gjorde jeg jo ikke før. Så her er skryte terskelen lav, følte meg litt dum. Men sånn er det jo med meg, må ta små skritt. 

Skrevet

Ja får gjøre det. Fikk skryt i dag fordi jeg hentet posten hver dag, det gjorde jeg jo ikke før. Så her er skryte terskelen lav, følte meg litt dum. Men sånn er det jo med meg, må ta små skritt. 

Jeg synes du skal være stolt. I fjor kuttet du sigaretter, gikk over til damp, noe du har klart over en lengre periode. I år er du begynt året med å gå regelmessige turer. Jeg synes du er flink stjernestøv. Det er de små endringene som teller, de er enklest å venne seg til.

stjernestøv
Skrevet

Jeg synes du skal være stolt. I fjor kuttet du sigaretter, gikk over til damp, noe du har klart over en lengre periode. I år er du begynt året med å gå regelmessige turer. Jeg synes du er flink stjernestøv. Det er de små endringene som teller, de er enklest å venne seg til.

Takk for det :) Lurer på å begynne på 5-2 dietten, kan jo prøve. Og prøver å kutte ut seroquel, det sa jo sykepleieren jeg kunne. 

Skrevet

Takk for det :) Lurer på å begynne på 5-2 dietten, kan jo prøve. Og prøver å kutte ut seroquel, det sa jo sykepleieren jeg kunne. 

Du prøver akkurat det du vil men som sagt tidligere tror jeg du kommer lengre ved å droppe alt av dietter og tenke en langsiktig endring. 

Seroquel-seponeringen skjønner jeg ingenting av. Er det om gjøre for deg å redusere på medisiner? Denne hjalp deg jo faktisk til å sove? 

stjernestøv
Skrevet

Du prøver akkurat det du vil men som sagt tidligere tror jeg du kommer lengre ved å droppe alt av dietter og tenke en langsiktig endring. 

Seroquel-seponeringen skjønner jeg ingenting av. Er det om gjøre for deg å redusere på medisiner? Denne hjalp deg jo faktisk til å sove? 

Ja det kan hjelpe med litt diett preg i begynnelsen, sånn at jeg får litt resultater fort. Trenger det. Tenker langsiktig og da, vil bare prøve i begynnelsen. 

Jo jeg sover jo på seroquel men den gir utrolig søt sug, vil iallefall prøve å kutte den ut. Går det ikke så går det ikke. 

Skrevet

Ja det kan hjelpe med litt diett preg i begynnelsen, sånn at jeg får litt resultater fort. Trenger det. Tenker langsiktig og da, vil bare prøve i begynnelsen. 

Jo jeg sover jo på seroquel men den gir utrolig søt sug, vil iallefall prøve å kutte den ut. Går det ikke så går det ikke. 

En kickstart kan være positivt, uansett håper jeg du fortsetter med gode vaner. 

stjernestøv
Skrevet

En kickstart kan være positivt, uansett håper jeg du fortsetter med gode vaner. 

Ja det kan det :-) Blir lite mat på meg de to neste dagene. Hvis jeg tar de to etter hverandre da, kanskje jeg tar en dag med mat imellom. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...