Gå til innhold

AP er noe dritt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det kan det :-) Blir lite mat på meg de to neste dagene. Hvis jeg tar de to etter hverandre da, kanskje jeg tar en dag med mat imellom. 

Hvorfor akkurat 5:2 dietten? Har du lest om den og funnet ok matvarer? 

stjernestøv
Skrevet

Hvorfor akkurat 5:2 dietten? Har du lest om den og funnet ok matvarer? 

Nei har ikke lest noe om det. Det er vel å spise minst mulig 2 dager, og normalt 5 dager?

AnonymBruker
Skrevet

Det som virker best i lengden  er normalt kosthold og mer bevegelse gjennom dagen og litt trim ,men mer enn 10 minutter 

Anonymkode: f1524...720

stjernestøv
Skrevet

Det som virker best i lengden  er normalt kosthold og mer bevegelse gjennom dagen og litt trim ,men mer enn 10 minutter 

Anonymkode: f1524...720

Blir jo mer gåing etterhvert. 

Skrevet

Skal gå en liten runde hver dag, det er en liten runde rundt sjukehuset. Men det får holde i begynnelsen. 

En runde rundt sykehuset er kjempe bra. Det skal ikke så mye til før at man føler seg litt bedre. Man må sette seg mål som man klarer å mestre.

stjernestøv
Skrevet

En runde rundt sykehuset er kjempe bra. Det skal ikke så mye til før at man føler seg litt bedre. Man må sette seg mål som man klarer å mestre.

Ok. Ja jeg klarer ikke lenger akkurat nå, men det skal bli lenger etterhvert. 

stjernestøv
Skrevet

Klarer visst ikke slutte med seroquel :( Har ikke prøvd en hel natt en gang, så lett gir jeg opp. Har tatt nå, klarer ikke være våken om natten. Det er kjedelig. Hadde jeg bare klart noen netter uten søvn, så hadde jeg vel sovnet?

Skrevet

Klarer visst ikke slutte med seroquel :( Har ikke prøvd en hel natt en gang, så lett gir jeg opp. Har tatt nå, klarer ikke være våken om natten. Det er kjedelig. Hadde jeg bare klart noen netter uten søvn, så hadde jeg vel sovnet?

Det fint å sitte oppe så se på "tv" eller høre musikk om natten. Mye bedre enn å være våken om dagen.

stjernestøv
Skrevet

Det fint å sitte oppe så se på "tv" eller høre musikk om natten. Mye bedre enn å være våken om dagen.

Uten medisiner kan det være ok, det er så mye å lese og se på nettet da. Nå har jeg bare lagt i sengen og tenkt, og vridd meg...enda jeg har tatt seroquel og alt. 

Skrevet

Uten medisiner kan det være ok, det er så mye å lese og se på nettet da. Nå har jeg bare lagt i sengen og tenkt, og vridd meg...

Da er det nok bedre å stå opp, tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Uten medisiner kan det være ok, det er så mye å lese og se på nettet da. Nå har jeg bare lagt i sengen og tenkt, og vridd meg...enda jeg har tatt seroquel og alt. 

Klarer du ikke å lese når du tar medisiner?  Du klarer jo å skrive ?  Godt nyttår forresten😊

Anonymkode: c6622...680

stjernestøv
Skrevet

Da er det nok bedre å stå opp, tror jeg.

Ja det er vel det, men har så lyst å sove. Tror jeg må prøve igjen. Uff. 

stjernestøv
Skrevet

Klarer du ikke å lese når du tar medisiner?  Du klarer jo å skrive ?  Godt nyttår forresten😊

Godt nyttår til deg og :)

Jo klarer å lese litt, men var mer engasjert før. Har mistet interessen for det åndelige, Gud som jeg savner det. Nå er jeg jo helt forskrudd. 

Skrevet

Jo klarer å lese litt, men var mer engasjert før. Har mistet interessen for det åndelige, Gud som jeg savner det. Nå er jeg jo helt forskrudd. 

Du kan jo lese en "vanlig" roman.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er synd !

stjernestøv
Skrevet

Du kan jo lese en "vanlig" roman.

Klarer bare lese Donald. Men kan jo prøve. 

Skrevet

Dersom det kun er Seroquel du bestemt hevder gir deg søtsuget, har du snakket med psyk for å finne et alternativ?

Skrevet (endret)

Dersom det kun er Seroquel du bestemt hevder gir deg søtsuget, har du snakket med psyk for å finne et alternativ?

Det burde jo være veldig lett å finne et alternativ til Seroquel hvis det kun brukes for søvn. Det finnes jo et utall medisiner med "ren" antihistaminvirkning som er sederende (Vallergan, Phenergan, Atarax, m.flere) som ikke gir sultfølelse.

Endret av issomethingwrong

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...