XbellaX Skrevet 5. januar 2016 Skrevet 5. januar 2016 Ja det kan det :-) Blir lite mat på meg de to neste dagene. Hvis jeg tar de to etter hverandre da, kanskje jeg tar en dag med mat imellom. Hvorfor akkurat 5:2 dietten? Har du lest om den og funnet ok matvarer? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. januar 2016 Forfatter Skrevet 5. januar 2016 Hvorfor akkurat 5:2 dietten? Har du lest om den og funnet ok matvarer? Nei har ikke lest noe om det. Det er vel å spise minst mulig 2 dager, og normalt 5 dager? 0 Siter
XbellaX Skrevet 5. januar 2016 Skrevet 5. januar 2016 Nei har ikke lest noe om det. Det er vel å spise minst mulig 2 dager, og normalt 5 dager?Her er litt informasjon: http://www.klikk.no/helse/kosthold/slank/article885559.ece de to dagene er tilnærmet lik faste med et inntak på 500 kalorier per dag. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. januar 2016 Forfatter Skrevet 5. januar 2016 Her er litt informasjon: http://www.klikk.no/helse/kosthold/slank/article885559.ece de to dagene er tilnærmet lik faste med et inntak på 500 kalorier per dag.Ok, takk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 Skrevet 5. januar 2016 Det som virker best i lengden er normalt kosthold og mer bevegelse gjennom dagen og litt trim ,men mer enn 10 minutter Anonymkode: f1524...720 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. januar 2016 Forfatter Skrevet 5. januar 2016 Det som virker best i lengden er normalt kosthold og mer bevegelse gjennom dagen og litt trim ,men mer enn 10 minutter Anonymkode: f1524...720Blir jo mer gåing etterhvert. 1 Siter
Fionys Skrevet 5. januar 2016 Skrevet 5. januar 2016 Skal gå en liten runde hver dag, det er en liten runde rundt sjukehuset. Men det får holde i begynnelsen. En runde rundt sykehuset er kjempe bra. Det skal ikke så mye til før at man føler seg litt bedre. Man må sette seg mål som man klarer å mestre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. januar 2016 Forfatter Skrevet 5. januar 2016 En runde rundt sykehuset er kjempe bra. Det skal ikke så mye til før at man føler seg litt bedre. Man må sette seg mål som man klarer å mestre.Ok. Ja jeg klarer ikke lenger akkurat nå, men det skal bli lenger etterhvert. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. januar 2016 Forfatter Skrevet 5. januar 2016 Klarer visst ikke slutte med seroquel Har ikke prøvd en hel natt en gang, så lett gir jeg opp. Har tatt nå, klarer ikke være våken om natten. Det er kjedelig. Hadde jeg bare klart noen netter uten søvn, så hadde jeg vel sovnet? 0 Siter
gråstein Skrevet 6. januar 2016 Skrevet 6. januar 2016 Klarer visst ikke slutte med seroquel Har ikke prøvd en hel natt en gang, så lett gir jeg opp. Har tatt nå, klarer ikke være våken om natten. Det er kjedelig. Hadde jeg bare klart noen netter uten søvn, så hadde jeg vel sovnet?Det fint å sitte oppe så se på "tv" eller høre musikk om natten. Mye bedre enn å være våken om dagen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. januar 2016 Forfatter Skrevet 6. januar 2016 Det fint å sitte oppe så se på "tv" eller høre musikk om natten. Mye bedre enn å være våken om dagen.Uten medisiner kan det være ok, det er så mye å lese og se på nettet da. Nå har jeg bare lagt i sengen og tenkt, og vridd meg...enda jeg har tatt seroquel og alt. 0 Siter
gråstein Skrevet 6. januar 2016 Skrevet 6. januar 2016 Uten medisiner kan det være ok, det er så mye å lese og se på nettet da. Nå har jeg bare lagt i sengen og tenkt, og vridd meg...Da er det nok bedre å stå opp, tror jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 Skrevet 6. januar 2016 Uten medisiner kan det være ok, det er så mye å lese og se på nettet da. Nå har jeg bare lagt i sengen og tenkt, og vridd meg...enda jeg har tatt seroquel og alt. Klarer du ikke å lese når du tar medisiner? Du klarer jo å skrive ? Godt nyttår forresten😊 Anonymkode: c6622...680 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. januar 2016 Forfatter Skrevet 6. januar 2016 Da er det nok bedre å stå opp, tror jeg.Ja det er vel det, men har så lyst å sove. Tror jeg må prøve igjen. Uff. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. januar 2016 Forfatter Skrevet 6. januar 2016 Klarer du ikke å lese når du tar medisiner? Du klarer jo å skrive ? Godt nyttår forresten😊Anonymkode: c6622...680Godt nyttår til deg og Jo klarer å lese litt, men var mer engasjert før. Har mistet interessen for det åndelige, Gud som jeg savner det. Nå er jeg jo helt forskrudd. 0 Siter
gråstein Skrevet 6. januar 2016 Skrevet 6. januar 2016 Godt nyttår til deg og Jo klarer å lese litt, men var mer engasjert før. Har mistet interessen for det åndelige, Gud som jeg savner det. Nå er jeg jo helt forskrudd. Du kan jo lese en "vanlig" roman. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 Skrevet 6. januar 2016 Godt nyttår til deg og Jo klarer å lese litt, men var mer engasjert før. Har mistet interessen for det åndelige, Gud som jeg savner det. Nå er jeg jo helt forskrudd. Ja, det er synd ! Anonymkode: c6622...680 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. januar 2016 Forfatter Skrevet 6. januar 2016 Du kan jo lese en "vanlig" roman.Klarer bare lese Donald. Men kan jo prøve. 0 Siter
XbellaX Skrevet 6. januar 2016 Skrevet 6. januar 2016 Klarer visst ikke slutte med seroquel Har ikke prøvd en hel natt en gang, så lett gir jeg opp. Har tatt nå, klarer ikke være våken om natten. Det er kjedelig. Hadde jeg bare klart noen netter uten søvn, så hadde jeg vel sovnet?Dersom det kun er Seroquel du bestemt hevder gir deg søtsuget, har du snakket med psyk for å finne et alternativ? 0 Siter
ISW Skrevet 6. januar 2016 Skrevet 6. januar 2016 (endret) Dersom det kun er Seroquel du bestemt hevder gir deg søtsuget, har du snakket med psyk for å finne et alternativ?Det burde jo være veldig lett å finne et alternativ til Seroquel hvis det kun brukes for søvn. Det finnes jo et utall medisiner med "ren" antihistaminvirkning som er sederende (Vallergan, Phenergan, Atarax, m.flere) som ikke gir sultfølelse. Endret 6. januar 2016 av issomethingwrong 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.