Gå til innhold

Ambivalent.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Hei!

Enig ;)

Hei :) 

Drikker du bare juice nå, går det bra?

Jeg sliter med to dager med 500 kalorier, det holder for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) 

Drikker du bare juice nå, går det bra?

Jeg sliter med to dager med 500 kalorier, det holder for meg. 

Hei!

Ja jeg gjør det, saken er mest å ha en "restart", det gjøres for min del best sånn.

Jeg er i tillegg utålmodig når jeg har bestemt meg for noe...(Jeg er veeldig utålmodig syns jeg selv, når jeg VET noe, skal jeg løse ting fort...slik at min mann tror jeg vil erkjenne at jeg er ganske utålmodig på mine områder (selv om de fleste tror jeg er tålmodigheten selv, de ser ike innsiden min)) (dessuten har jeg nervesmerter, meget ubehagelig, jeg tenker restarte systemet, slippe disse også, :-), og derfor vil jeg bare kjapt av med de ekstra kiloene, så er jeg bare litt mer bevisst på at jeg er blitt en kvinne i 40 årene, som trenger mindre mat, det er ukomplisert og enkelt.

Og i det hele tatt ser jeg kun fordeler ved dette.

Endret av Madelenemie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Hei!

Ja jeg gjør det, saken er mest å ha en "restart", det gjøres for min del best sånn.

Jeg er i tillegg utålmodig når jeg har bestemt meg for noe...(Jeg er veeldig utålmodig syns jeg selv, når jeg VET noe, skal jeg løse ting fort...slik at min mann tror jeg vil erkjenne at jeg er ganske utålmodig på mine områder (selv om de fleste tror jeg er tålmodigheten selv, de ser ike innsiden min)) (dessuten har jeg nervesmerter, meget ubehagelig, jeg tenker restarte systemet, slippe disse også, :-), og derfor vil jeg bare kjapt av med de ekstra kiloene, så er jeg bare litt mer bevisst på at jeg er blitt en kvinne i 40 årene, som trenger mindre mat, det er ukomplisert og enkelt.

Og i det hele tatt ser jeg kun fordeler ved dette.

Ok, du må da gå voldsomt ned i vekt av dette? Kanskje det er noe for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei!

Mye har for meg blitt mer og mer tydelig med tanke på at du har mange asperger trekk,

men når du fikk adhd diagnose ble jeg glad, da er man et godt stykke på riktig vei, som kvinne med den type vansker:-)

sentralstimulerende løser ofte ikke vanskene for oss med asperger, like "lett" som for de med bare adhd, likevel har mange " noen" behov, som sentralstimulerende kan hjelpe på.

Kanskje mer av typen, komme i gang og ikke bli sliten av støy i like stor grad, mer enn konsentrasjonsproblemer. Mange av vanskene disse medisinene hjelper oss med autisme med, er så overlappende inni adhd diagnosen, men likevel avhjelper de ikke helt 

Jeg håper vel fortsatt du "bare" har adhd:-) for det er lett å medisinere, særlig er dekstroamfetamin bedre enn ritalin, 

ups videre enig, i siste setningen din:ph34r: (har aldri brukt denne smiley, men håper betyr, jeg sier ikke noe mer)

Hva er vitsen med å "proppe" på folk diagnoser?

Anonymkode: b2282...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei!

Ja jeg gjør det, saken er mest å ha en "restart", det gjøres for min del best sånn.

Jeg er i tillegg utålmodig når jeg har bestemt meg for noe...(Jeg er veeldig utålmodig syns jeg selv, når jeg VET noe, skal jeg løse ting fort...slik at min mann tror jeg vil erkjenne at jeg er ganske utålmodig på mine områder (selv om de fleste tror jeg er tålmodigheten selv, de ser ike innsiden min)) (dessuten har jeg nervesmerter, meget ubehagelig, jeg tenker restarte systemet, slippe disse også, :-), og derfor vil jeg bare kjapt av med de ekstra kiloene, så er jeg bare litt mer bevisst på at jeg er blitt en kvinne i 40 årene, som trenger mindre mat, det er ukomplisert og enkelt.

Og i det hele tatt ser jeg kun fordeler ved dette.

Hvordan ser du på at du er rollemodell og har en datter med spiseforstyrrelse?

Anonymkode: 118df...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, du må da gå voldsomt ned i vekt av dette? Kanskje det er noe for meg?

Ikke hopp over på en juicekur eller noe annet som liksom skal virke lynraskt og krever at du spiser minimalt.  Det passer kanskje for Mm som skal ned bittelitt og har en vilje av stål, men forsøk å være litt tålmodig (hvis du vet hva det betyr ;)) og la ting ta litt tid, ellers får du ikke varige resultater.  Ikke overdriv i noen retning, spis mat i moderate mengder, gjerne til faste tider, og forby deg selv å knaske annet enn grønnsaker mellom måltidene.  Ikke spis eller drikk kaloririke tulleprodukter uansett hvilken dag det er, fortsett å være mindre passiv, og ikke gå på vekta hver dag. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Ikke hopp over på en juicekur eller noe annet som liksom skal virke lynraskt og krever at du spiser minimalt.  Det passer kanskje for Mm som skal ned bittelitt og har en vilje av stål, men forsøk å være litt tålmodig (hvis du vet hva det betyr ;)) og la ting ta litt tid, ellers får du ikke varige resultater.  Ikke overdriv i noen retning, spis mat i moderate mengder, gjerne til faste tider, og forby deg selv å knaske annet enn grønnsaker mellom måltidene.  Ikke spis eller drikk kaloririke tulleprodukter uansett hvilken dag det er, fortsett å være mindre passiv, og ikke gå på vekta hver dag. 

 

Tålmodighet er ikke min sterke side nei ;)

Men takk for råd, skal prøve å følge dem. Spiser mandarin når jeg får søtsug. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...