Gå til innhold

lurte meg ut av rommet med å blåse i en kondom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva vil du egentlig med å dele denne historien?

Jeg skjønner egentlig ikke problemet. Hva skal hun gjøre da, kanskje hun ikke hadde så lyst til å si at "vi skal ha sex nå, så stikk av!" Tror du hadde oppfattet det som frekkere.

Blomsterfluen
Skrevet

Hva vil du egentlig med å dele denne historien?

Jeg skjønner egentlig ikke problemet. Hva skal hun gjøre da, kanskje hun ikke hadde så lyst til å si at "vi skal ha sex nå, så stikk av!" Tror du hadde oppfattet det som frekkere.

jeg tenkte kanskje de heller kunne si kan vi få være litt alene nå?

Skrevet

jeg tenkte kanskje de heller kunne si kan vi få være litt alene nå?

Forsåvidt, men er det noe å tenke så mye på da? Det som har skjedd har skjedd, tenker jeg, du får ikke gjort noe med det nå uansett.

Skrevet (endret)

ok. Men jeg skjønte jo ikke at de skulle ha sex og jeg skjønte ikke at de ville være alene, for de sa det jo ikke rett ut.

Det er ikke alltid slik at vi mennesker uten relasjonelle problemer sier det vi mener rett ut. Vi kan hinte med kroppsspråk, med blikk, med andre ord enn de som er direkte, og jeg skjønner at det kan være vanskelig for deg å forstå. Desto større grunn til at du skal være ydmyk i forhold til sitasjoner som dette. Sjansen for at du har misforstått er svært stor, og derfor er sinne definitivt ikke riktig reaksjon i slike situasjoner.

En ting til: Du sier du at skjønte at de skulle ha sex etterpå, når du hørte lydene. Denne informasjonen burde du brukt til å forstå at dette ikke handlet om deg, men om deres ønske om å være alene - slik xbellax også påpekte. Om du ikke gjorde det den gang, så bruk det iallefall til å forstå nå.

Endret av Kayia
Blomsterfluen
Skrevet

Forsåvidt, men er det noe å tenke så mye på da? Det som har skjedd har skjedd, tenker jeg, du får ikke gjort noe med det nå uansett.

ok. Jeg har en tendens til å tenke på alle de gangene jeg har blitt behandlet som søppel, som den gangen jeg vsr på bussen på vei til videregående skolen, så slenkte en jente sekken min på fanget uten å spørre høfflig og slengte seg ned ved sidenav meg, og da jeg sa: unskyld, men kan jeg få spørre deg om noe, så brølte hun neeeei, jeg vill ikke snakke med deg!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke man hører at mennesker har sex, jeg tror man først og fremst ser det.

Som voksen bør du vite at man absolutt kan høre dette. ^_^

Anonymkode: c8d52...cb3

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Ok det er slett ikke sikkert de hadde sex, stønning kan skyldes helt andre ting enn sex.

Man hører ikke sex-lyder, det har jeg aldri lest om.

:blink:

AnonymBruker
Skrevet

ok. Var det frekt av storebroren min å brøle å skjelle meg ut mens mamma godtjente dette, bare fordi jeg skiftet radiokanal i bilen?

Vanlig søskenkrangel. Vel på tide å legge dette bak seg nå?

AnonymBruker
Skrevet

Du vet altså ikke at de hadde sex, du vet bare at de ville være i fred og ro.

ALtså, to ungdommer av motsatt kjønn på fyllefest vil neppe ha "fred og ro" når de "trekker seg tilbake" til et soverom...

Blomsterfluen
Skrevet

Og i tillegg så var hun jenta på bussen som brølte at hun ikke ville snakke med meg høffelig med de andre på bussen.

Skrevet

Og i tillegg så var hun jenta på bussen som brølte at hun ikke ville snakke med meg høffelig med de andre på bussen.

Det var dårlig gjort.

Skrevet

da var disse to ungdomene bare noen slu luringer som utelot meg.

Nei,

men de kunne vært tydeligere på at de ville ha fred og ro. mange mennesker formidler ikke ting eksplisitt og tydelig. En dame som er svært flink og "jobber" med mine barn på Nordvoll autismesenter, skrev at selv om hun elsker og foretrekker min direkte formidling, så er det ikke slik at folk flest liker slik direktehet. Denne damen tok i tillegg høyde for at jeg kunne bli såret, noe jeg ikke ble, og noe hun vistnok håpet og tenkte på først da hun skrev hun ville skrive noe om en lærergruppe og deres "baksnakk" om meg, , men hun ville ikke såre meg. , men helt sikker kan man aldri være på sånt.

Så direktehet, er heller uvanlig, de ville være i fred og ro, eller kanskje de ville ha sex, istedet for å si dette, gjorde de noe udirekte og uhøflig. Men det må man bare venne seg til.

Blomsterfluen
Skrevet

Nei,

men de kunne vært tydeligere på at de ville ha fred og ro. mange mennesker formidler ikke ting eksplisitt og tydelig. En dame som er svært flink og "jobber" med mine barn på Nordvoll autismesenter, skrev at selv om hun elsker og foretrekker min direkte formidling, så er det ikke slik at folk flest liker slik direktehet. Denne damen tok i tillegg høyde for at jeg kunne bli såret, noe jeg ikke ble, og noe hun vistnok håpet og tenkte på først da hun skrev hun ville skrive noe om en lærergruppe og deres "baksnakk" om meg, , men hun ville ikke såre meg. , men helt sikker kan man aldri være på sånt.

Så direktehet, er heller uvanlig, de ville være i fred og ro, eller kanskje de ville ha sex, istedet for å si dette, gjorde de noe udirekte og uhøflig. Men det må man bare venne seg til.

ok. Små barn avskyr meg for de har flere ganger kastet sand på meg.

Skrevet

Hei!

Ok det er slett ikke sikkert de hadde sex, stønning kan skyldes helt andre ting enn sex.

Man hører ikke sex-lyder, det har jeg aldri lest om.

Selvfølgelig kan man høre at folk har sex!!!

Gjest Gargamel
Skrevet

men de kunne vært litt mer vennlige og gitt beskjed at nå vil vi være alene, enn å slenge meg ut med å smelle døra i ansiktet på meg, å lure meg med dumme bortforklaringer. Det var frekt syns jeg.

De syntes nok du var frekk som kom inn når de åpenbart skulle ha sex. De fleste ville snudd i døren om de kom over en gutt og jente i senga, som attpåtil hold på med en kondom.

Jeg tror kanskje dette kommer av at du er autist. Selv om du er intelligent forstår du ikke sånne situasjoner like lett som andre. I ettertid forstår du jo hva de holdt på med, og kan le av situasjonen.  

Skrevet

Men jeg skjønte jo ikke at de skulle ha sex og jeg skjønte ikke at de ville være alene, for de sa det jo ikke rett ut.

Tenk på denne og liknende situasjoner når du leser tråden om hfg autistme og sosiale evner. 

Mange ville forstått dette uten å få det i klartekst.

Når folk er så fulle som det høres ut som flertallet var på den festen, går det ut over kommunikasjonen.

Skrevet

Nei jeg er voksen og det er ingen spesielle lyder jeg tror kjennetegner det å ha sex som ikke kan forveksles med andre lyder.

Man vet derfor ikke at noen har sex, hvis de ikke sier det, eller man ser det.

Jeg liker forholde meg til de faktiske forhold, om jeg tror en lyd skyldes noe, vil jeg undersøke om jeg har rett. Meget sannsynlig tar man feil, lyder for velbehag kan forveksles med mange andre ulike lyder mennesker lager for lyst og velbehag. Man kan få en ide, men man vet ikke før man har fått forklart ekspisitt hendelsesforløp, evt sett hva som har skjedd, evt kan man spørre, hvis man er så nysjerrig. ( personlig ville jeg latt mennesker lage de lyder de lager uten å tenke på hva de skyldtes, det siste er jeg lite opptatt av) (vel å merke hvis ikke noen skriker av smerte, da ville jeg slått inn en evt dør, pga av instiktivt ansvar for å forhindre noens nød, lidelse, evt død.

Ok, men jeg har aldri i hele mitt lange liv, vært på fyllefest, da antar jeg du mener en fest der alle er fulle og ...ja som jeg syns blomsterfluen så spesielt beskrev. Ingen av mine ungdommer heller med autisme, ville ønsket å være på noe sånt, da er de heller hjemme og hygger seg.

Ja har man fantasi, så kan man "gjette" og fantasere seg frem til hva som skjer bak en lukket dør, jeg mener det kan man aldri,  basert på lyder vite!

Blomsterfluen
Skrevet

jeg ble invitert og jeg trodde denne festen ikke skulle være så fullefesst aktig som den var.

Skrevet

Jeg snakket ikke så mye om fyllefester (?) men om sexlyder ..fyllefest eller ikke, personlig synes jeg sex burde nytes utenom fyllekuler. Men sexlyder altså, det er fullt mulig å høre, og det er fullt mulig å gjøre seg opp en mening om og anta. Som du sier er det umulig å vite med 100% sikkerhet. Skjønt når to unge mennesker ønsker å være alene, haster med å få ut den forvirrede og frustrerte Blomsterfluen, driver å kaver med en kondom, koser seg og lager lyder, da er det 99,99 % sikkert at de har tenkt å ha sex. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...