Gå til innhold

Til tannlege.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det verste hos tannlegen for min del er å skulle bli lent bakover i tannlegestolen, men jeg har funnet en ynkelig liten løsning; jeg har jakken min i fanget som jeg "holder meg fast i". Når jeg først er kommet i riktig posisjon klarer jeg resten... :)

Godt du har funnet en løsning da :) 

Skrevet

Stolt av deg stjernestøv :D I og med at å bore er litt kjipere enn bare vanlig sjekk så er det nok ikke på før en sånn time jeg hadde valgt å stå på egne ben. Men neste gang du skal til sjekk så kan du jo prøve med bare en vival. Men jammen var det bra du kom deg til tannlegen nå da, siden du har et lite hull. Et lite hull er jo ingen big deal, men et lite hull kan bli stort. Så jeg er glad du dro nå og at du har fått time igjen allerede på torsdag. Du har virkelig gjennomføringsmot for tiden. Vært hos frisøren og tannlegen, sluttet å røyke og begynt med slanking og turgåing :) Innen året er omme så kommer jo du til å være superfit ;)

Skrevet

Stolt av deg stjernestøv :D I og med at å bore er litt kjipere enn bare vanlig sjekk så er det nok ikke på før en sånn time jeg hadde valgt å stå på egne ben. Men neste gang du skal til sjekk så kan du jo prøve med bare en vival. Men jammen var det bra du kom deg til tannlegen nå da, siden du har et lite hull. Et lite hull er jo ingen big deal, men et lite hull kan bli stort. Så jeg er glad du dro nå og at du har fått time igjen allerede på torsdag. Du har virkelig gjennomføringsmot for tiden. Vært hos frisøren og tannlegen, sluttet å røyke og begynt med slanking og turgåing :) Innen året er omme så kommer jo du til å være superfit ;)

Takk for det :) 

Gruer meg til torsdag da, men får bare gå...hullet kan jo bli stort hvis jeg ikke gjør det ja. Tror jeg må til frisøren igjen snart, syns det er for langt nå. 

Skrevet

Takk for det :) 

Gruer meg til torsdag da, men får bare gå...hullet kan jo bli stort hvis jeg ikke gjør det ja. Tror jeg må til frisøren igjen snart, syns det er for langt nå. 

Det er naturlig å grue seg til tannlegen, men ingen har så langt dødd av det :) Nå vet du jo at frisøren heller ikke er farlig så dit kan du trygt dra igjen.

Skrevet

Det er naturlig å grue seg til tannlegen, men ingen har så langt dødd av det :) Nå vet du jo at frisøren heller ikke er farlig så dit kan du trygt dra igjen.

Er jo sant. Men det er den angsten, men jeg skal nok klare det. Sønnen min har fått tannlegetime og nå, han har det mye verre enn meg. Da må jeg klare det. 

Skrevet

Følger nok ikke den tankegangen nei, hehe...

Ok :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...