AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 Skrevet 11. januar 2016 Jeg har prøvd å google meg frem til dette, men finner ikke ut stort. Derfor spør jeg dere opplyste mennesker: Hvilke traumeklinikker finnes det i Norge? Hvem er flinke på seksuelle overgrep og PTSD? Er det lege som henviser? Hva med ventetid? Anonymkode: 7ef8f...557 0 Siter
Elionoe Skrevet 11. januar 2016 Skrevet 11. januar 2016 Du har Traumeavdelingeene ved Modum Bad. Der blir du først vurdert til om du kan nyttegjøre deg av deres tilbud i et 2 ukers vurderingsopphold. Hvor lang ventetid det er, vet jeg ikke. Du kan jo ta en telefon eller sende en e-post. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. januar 2016 Skrevet 11. januar 2016 Alle traumeavdelinger er flinke på seksuelle overgrep og PTSD (hvis ikke hadde de ikke vært traumeavdelinger).Jeg kjenner kun til Modum Bad og Traumepoliklinikken på StOlavs i Trondheim. Ja, du må ha henvisning fra lege. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 Skrevet 11. januar 2016 Da er det St. Olavs som vil bli nærmest for min del. Jeg skal sjekke ut denne nærmere. Takk for svar. Anonymkode: 7ef8f...557 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 Skrevet 11. januar 2016 Jeg finner ikke noe informasjon om traumeklinikk på St. Olav? Er det noen som har en link? Takknemlig for svar. Anonymkode: 7ef8f...557 0 Siter
Elionoe Skrevet 11. januar 2016 Skrevet 11. januar 2016 Jeg finner ikke noe informasjon om traumeklinikk på St. Olav? Er det noen som har en link? Takknemlig for svar.Anonymkode: 7ef8f...557NHD skrev traumepoliklinikk, dvs. kun polikliniske samtaler antakeligvis på dagtid. Modum Bad har også traumepoliklinikk, men de har også avdelinger der man er innlagt under behandlingen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 Skrevet 11. januar 2016 Det forklarer saken. Jeg ønsker primært innleggelse, så da får jeg sjekke med Modum. Takk. Anonymkode: 7ef8f...557 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. januar 2016 Skrevet 11. januar 2016 Pasienter som trenger innleggelse, ligger på vanlig sengepost på DPS Nidaros som ligger i samme bygg. 0 Siter
skadetsinn Skrevet 22. februar 2016 Skrevet 22. februar 2016 NHD: Traumepoliklinikken ved Østmarka som er underlagt Nidaros DPS ligger ikke i samme bygg, men et bygg ved siden av. Jeg vet fordi jeg går til behandling der. Men ja, det er noen behandlere på poliknikken på DPS som også har traumepasienter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.