Gå til innhold

2 bedøvelser, forsatt vondt i tann


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

I dag var jeg nervevrak hos tannlegen. Når hun skulle sette den 3 bedøvelsen reiste jeg meg helt panisk opp i stolen og tannlegen sa jeg ikke måtte gjøre sånt. Men det var lettere sagt enn gjort. Dessuten hjalp ikke bedøvelsen på tanna. Det gjorde kjempevondt når hun bårte. Den siste bedøvelsen skulle hun sette langt oppi ganen på meg og det fikk meg til å få fnatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag var jeg nervevrak hos tannlegen. Når hun skulle sette den 3 bedøvelsen reiste jeg meg helt panisk opp i stolen og tannlegen sa jeg ikke måtte gjøre sånt. Men det var lettere sagt enn gjort. Dessuten hjalp ikke bedøvelsen på tanna. Det gjorde kjempevondt når hun bårte. Den siste bedøvelsen skulle hun sette langt oppi ganen på meg og det fikk meg til å få fnatt.

Ble du ferdig med behandlingen? I så fall er dette lite å tenke videre på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Ble du ferdig med behandlingen? I så fall er dette lite å tenke videre på...

jeg ble ikke ferdig, og skal igjen 3 februar for å bytte fylling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg nervevrak hos tannlegen. Når hun skulle sette den 3 bedøvelsen reiste jeg meg helt panisk opp i stolen og tannlegen sa jeg ikke måtte gjøre sånt. Men det var lettere sagt enn gjort. Dessuten hjalp ikke bedøvelsen på tanna. Det gjorde kjempevondt når hun bårte. Den siste bedøvelsen skulle hun sette langt oppi ganen på meg og det fikk meg til å få fnatt.

Jeg var i går, det er noe herk å gå til tannlege og sette bedøvelse er ubehagelig. Sa du ifra at det gjorde vondt? Skal jo ikke gjøre vondt når du har fått bedøvelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Jeg var i går, det er noe herk å gå til tannlege og sette bedøvelse er ubehagelig. Sa du ifra at det gjorde vondt? Skal jo ikke gjøre vondt når du har fått bedøvelse. 

jeg sa au. De satte bedøvelsen baki ganen på meg nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Jeg er så redd for å ikke få til å puste av bedøvelsen. Den går jo langt nedover halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg sa au. De satte bedøvelsen baki ganen på meg nesten.

Litt rart, for vanligvis er det ikke noe problem å bedøve i overkjeven.

Anonymkode: 4db23...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Litt rart, for vanligvis er det ikke noe problem å bedøve i overkjeven.

Anonymkode: 4db23...69a

men bedøvelsen var til underkjeven. Tanna var den nederste til venstre innerste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men bedøvelsen var til underkjeven. Tanna var den nederste til venstre innerste.

Da ble nok ikke bedøvelen satt i ganen...

Men det kan ofte være vanskelig å bedøve de bakerste tennene i underkjeven.

Anonymkode: 4db23...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Da ble nok ikke bedøvelen satt i ganen...

Men det kan ofte være vanskelig å bedøve de bakerste tennene i underkjeven.

Anonymkode: 4db23...69a

ok. Kan jeg nekte behandling av denne tanna med borr? Den har bare mistet litt fylling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. Kan jeg nekte behandling av denne tanna med borr? Den har bare mistet litt fylling.

Det er ikke så lurt, da kommer du garantert til å få problemer med den tanna i fremtiden. Gjør det vondt må du si i fra, så setter tannlegen mer bedøvelse. Ofte må man sette 2-3 doser før tannlegen "treffer" riktig.

Anonymkode: 4db23...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...