Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Bare lurer om noen med erfaring enten posetive eller negativer kan si noe om denne plassen?

Anonymkode: a0dfe...cb5

Skrevet

Det avhenger nok veldig på hvilke problemer du har, hvor du skal og hvem behandler du får. Modum bad er gode på traumer, angst og depresjon. Selv kjenner jeg bare til poliklinikken der og jeg har ikke gått der lenge nok til å kunne si om de er flinke eller ikke. Hun første jeg var hos var ganske merkelig, hun jeg går til nå virker veldig hyggelig. Så hva kan man si om Modum. Det er skikkelig vinter her nå :D Med nysnø og skiføre ;)

Skrevet

Tusen takk for svaret☺️ Håper virkelig flere kan svare.

Anonymkode: a0dfe...cb5

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Om du får ulike svar på dette, tror jeg det har langt mer med ulikhetene til de ulike pasientene å gjøre enn at det sier så mye om Modum.

Hvordan Modum er for deg, kan du nok kun finne ut ved å prøve selv.

Skrevet

Tror det stort sett er følsomme mennesker som jobber der, og er innlagt der. Det er det forsåvidt på DPS også. Hvorfor kan det ikke være noen som behandler meg som en voksen mann som tåler å få en på tygga. Som skjønner hvem jeg er for person. Hvorfor skal de "skåne" meg der, når jeg lever med sinne og hånlighet fra alle kanter hver dag. Fuck psykiatrien, det eneste jeg har fått av deg er piller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...