stjernestøv Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Skrevet 17. januar 2016 Hva er det du ikke klarer? Hva er planen din for dagen i dag?Klarer ikke livet, bare spiser og spiser. Er helt missa. Planen erå lage middag og ta en tur rundt sjukehuset. 0 Siter
umakenverdt Skrevet 17. januar 2016 Skrevet 17. januar 2016 Ja får ta steg for steg Vanskelig er det...Håper du får en fin dag Skal prøve å skjerpe meg i dag, gått opp to kilo siden fredag Jeg skjønner at å ta steg for steg er vanskelig, men det er den eneste metoden som fungerer på sikt dessverre... Og du er allerede godt i gang med de daglige turene dine Jeg veier rundt det samme som deg (eller kanskje også litt mer), så jeg forstår ønsket om å gå ned fort, men vi får prøve det vi kan å være tålmodige. Det vil gå litt opp og ned, det må vi dessverre regne med. Ønsker deg en fin dag! 0 Siter
gråstein Skrevet 17. januar 2016 Skrevet 17. januar 2016 Finner alltid noe uansett, spiser pålegg og jeg. Hvitost er godt f.eks, og skinke. Vel, det er bedre enn sjokolade og kake.Men noe må du gjøre. Fortsetter du på denne måten kommer du til å veie 120 kg til sommeren... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Skrevet 17. januar 2016 Jeg skjønner at å ta steg for steg er vanskelig, men det er den eneste metoden som fungerer på sikt dessverre... Og du er allerede godt i gang med de daglige turene dine Jeg veier rundt det samme som deg (eller kanskje også litt mer), så jeg forstår ønsket om å gå ned fort, men vi får prøve det vi kan å være tålmodige. Det vil gå litt opp og ned, det må vi dessverre regne med. Ønsker deg en fin dag! Takk og ha en fin dag du og Ja det er vanskelig, godt vi er flere som kjemper mot kiloene. Føler meg alene, blir så stygg jeg når jeg er overvektig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Skrevet 17. januar 2016 Vel, det er bedre enn sjokolade og kake.Men noe må du gjøre. Fortsetter du på denne måten kommer du til å veie 120 kg til sommeren...Kanskje jeg må begynne å røyke igjen. 0 Siter
laban Skrevet 17. januar 2016 Skrevet 17. januar 2016 Ok. Jeg gir snart opp hele prosjektet, det er så vanskelig å slanke seg.Du er klar over at du har holdt på i bare ca. to uker? Du er nødt til å gi slike prosjekter litt tid. Det er ingen vits eller helsegevinst i å pine seg ned noen kilo på kort tid for så å gi blaffen og gå opp det dobbelte. Slutt å veie deg hele tiden og tenk på hva du skal veie til sommeren, ikke i overimorgen! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Skrevet 17. januar 2016 Du er klar over at du har holdt på i bare ca. to uker? Du er nødt til å gi slike prosjekter litt tid. Det er ingen vits eller helsegevinst i å pine seg ned noen kilo på kort tid for så å gi blaffen og gå opp det dobbelte. Slutt å veie deg hele tiden og tenk på hva du skal veie til sommeren, ikke i overimorgen!Ok får prøve på det. Har litt lyst å begynne å røyke igjen, da blir det lettere. Nå damper jeg uten nikotin. 0 Siter
gråstein Skrevet 17. januar 2016 Skrevet 17. januar 2016 Kanskje jeg må begynne å røyke igjen. Det er sikkert smart 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Skrevet 17. januar 2016 Det er sikkert smart Ja det tror jeg nok Har jo gått opp endel siden jeg sluttet å røyke. Vil ikke ha lungekreft eller kols, men det er vanskelig uten røyken. 0 Siter
Trine Skrevet 17. januar 2016 Skrevet 17. januar 2016 Ok får prøve på det. Har litt lyst å begynne å røyke igjen, da blir det lettere. Nå damper jeg uten nikotin. Du syns ikke det var lett før du sluttet å røyke heller. Du har jo gått opp i vekt siden i sommer og da røyka du. Du bør slutte med alle unnskyldningene dine. 0 Siter
laban Skrevet 17. januar 2016 Skrevet 17. januar 2016 Har litt lyst å begynne å røyke igjen, da blir det lettere. Nå damper jeg uten nikotin. Nå må du gi deg, stjernestøv. Husk på hvordan du kjempet mot røyksuget, hvor mye penger du sparer og hva det betyr for helsen din. Hvis du river ned alt dette nå bare fordi du ikke går ned 20 kg på to uker, er du bra dum 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Skrevet 17. januar 2016 Du syns ikke det var lett før du sluttet å røyke heller. Du har jo gått opp i vekt siden i sommer og da røyka du. Du bør slutte med alle unnskyldningene dine. Jepp! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Skrevet 17. januar 2016 Nå må du gi deg, stjernestøv. Husk på hvordan du kjempet mot røyksuget, hvor mye penger du sparer og hva det betyr for helsen din. Hvis du river ned alt dette nå bare fordi du ikke går ned 20 kg på to uker, er du bra dum Er vel det ja. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. januar 2016 Skrevet 17. januar 2016 Du har to valg:Du kan gi medisinene ansvaret for livet ditt, eller du kan selv ta ansvar for livet ditt.Jeg tror aldri jeg har møtt noen som i samme grad som deg projiserer alt som ikke går som du vil over på medisiner. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Skrevet 17. januar 2016 Du har to valg:Du kan gi medisinene ansvaret for livet ditt, eller du kan selv ta ansvar for livet ditt.Jeg tror aldri jeg har møtt noen som i samme grad som deg projiserer alt som ikke går som du vil over på medisiner.Det er ikke lett å ta ansvaret for livet sitt Men jeg kan prøve, men medisinen har mye av skylden og. Kan jo bevise det med å slutte på dem, da går jeg ned i vekt. Men det er ikke lett å slutte på dem, må jo sove eller mener du jeg burde holdt ut? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. januar 2016 Skrevet 17. januar 2016 Ja, du burde holdt ut. Ikke å være søvnløs, men å være "sukkerløs". 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Skrevet 17. januar 2016 Ja, du burde holdt ut. Ikke å være søvnløs, men å være "sukkerløs".Det er lettere sagt enn gjort, men skal prøve igjen i morgen. 0 Siter
Fionys Skrevet 17. januar 2016 Skrevet 17. januar 2016 Det er lettere sagt enn gjort, men skal prøve igjen i morgen. Det blir lettere hvis du gjør slike ting utilgjengelig, altså ikke ha det i hus. 0 Siter
Annkarin Skrevet 17. januar 2016 Skrevet 17. januar 2016 Prøv fisk og kylling med magerkesam og fullkornsrisdet fins kaldrørte Toroposer du kan blande i magerkesam for smak som passer om det er henholdsvis kjøtt, kylling eller fisk.det har hjulpet meg gå ned i vekt jeg levde på junk før ... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Skrevet 17. januar 2016 Det blir lettere hvis du gjør slike ting utilgjengelig, altså ikke ha det i hus.Ja jeg vet, men jeg har en tendens til å spise det vi har. Pålegg osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.