Gå til innhold

Dette går ikke veien.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stjernestøv, det virker for meg som om du har en målsetning om å være psykotisk (føle energier, med mer), og da er det klart at du opplever medisinene negativt. 

Det er selvsagt noe positivt med alt (som man husker) og mye negativt (som man glemmer). F.eks, har man vært i et negativt forhold som tar slutt, så kan man savne det likevel fordi man glemmer det negative. 

Du kan ikke få i pose og sekk. Du kan ikke få med deg det du opplevde som positivt med å være psykotisk, og ikke det negative. Du fungerte null og niks da du var syk. Derfor må du bare akseptere at du trenger medisiner. Alternativet er verre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag sunn yoghurt med magerkesam blandet med zeroh saft uten kcal og spis appelsin når søtsugen

Skrevet

Ja jeg vet, men jeg har en tendens til å spise det vi har. Pålegg osv. 

Pålegget er sikkert sunnere enn kaker og sjokolade

Skrevet

Ekstra lett gulost, ekstra lett fløtemysost smaker som vanlig ost 

Skrevet

Pålegget er sikkert sunnere enn kaker og sjokolade

Jada...

Skrevet

Ekstra lett gulost, ekstra lett fløtemysost smaker som vanlig ost 

Ok....

Skrevet

Ok....

gått ned til nå 8 kg ved hjelp av beskrevet kosthold og PT, men har stagnert i det siste PGA ikke vært flink med mat og trening. Full skjerpings fra idag , laks og magerkesam !! Håper å være under 80 i morgen

Skrevet

gått ned til nå 8 kg ved hjelp av beskrevet kosthold og PT, men har stagnert i det siste PGA ikke vært flink med mat og trening. Full skjerpings fra idag , laks og magerkesam !! Håper å være under 80 i morgen

Full skjerpings fra i morgen her....Skal kutte ut fastedagene og se om det går bedre da. 

Skrevet

Jada...

Altså, når folk prøver å hjelpe må det være mulig å være litt mer entusiastisk...

Skrevet

Altså, når folk prøver å hjelpe må det være mulig å være litt mer entusiastisk...

Hva skal jeg skrive da? Hurra hurra endelig løste jeg slankekoden?  Det er ikke for å være frekk, er bare lei meg. 

Skrevet

Full skjerpings fra i morgen her....Skal kutte ut fastedagene og se om det går bedre da. 

nå ringte PT og satte opp nye timer, gruer meg masse siden ikke trent siden før jul og må ha mistet all muskelmasse og alt blir tungt huff...nei nei skal vel gå bra, hun tar nok hensyn.

bare spist laks, brokkoli og potetmos idag og en magerkesam blandet med zero, gleder meg til i morgen da jeg kan spise mer...! veldig spent på hva jeg veier i morgen da...

Skrevet

nå ringte PT og satte opp nye timer, gruer meg masse siden ikke trent siden før jul og må ha mistet all muskelmasse og alt blir tungt huff...nei nei skal vel gå bra, hun tar nok hensyn.

bare spist laks, brokkoli og potetmos idag og en magerkesam blandet med zero, gleder meg til i morgen da jeg kan spise mer...! veldig spent på hva jeg veier i morgen da...

hva er poenget med å veie seg hver dag?

Anonymkode: b52cc...8cd

Skrevet

Nei og nei nå blir det to vita hjertegod grove rundstykker også , men myfitnesspal appen sier jeg har kcal igjen idag til det :)

Skrevet

Jeg anbefaler deg å spise mer fett og protein i tillegg til masse grønnsaker med vann ved siden av. Lag deilig eggerøre med fløte, rømme på laksefileten osv. Det minsker søtsuget for meg i alle fall. Jeg har hatt fettforbi siden ungdommen, så oppleves rart, men vekta går mer ned nå, selv uten trening på 3 uker.

Bestem deg for et gitt antall uker uten brus og kjeks, sjokolade osv. Så etter den tiden unner du deg det du måtte ønske en dag uten dårlig samvittighet.

Her er det null brus og godteri fram til en dag i vinterferien. Jeg skulle ønske jeg var blant de som nyter en rute sjokolade, men er dessverre av sorten som tar hele plata pluss drar og kjøper en til. Derfor fungerer dette bra. 

I tillegg er det lurt å gå raskt / trene 3x pr uke. Bare gjør det. 

Skrevet

Lykke til med veiingen i morgen :) Nå skal jeg ikke veie meg på en stund. 

Skrevet

Lykke til med veiingen i morgen :) Nå skal jeg ikke veie meg på en stund. 

blir mye veiing for tiden siden jeg er spent på akkurat når jeg går ned til 79,9 hi hi

Skrevet

blir mye veiing for tiden siden jeg er spent på akkurat når jeg går ned til 79,9 hi hi

Kommer nok til å veie meg mye jeg og, når jeg nærmer meg åtti tallet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...