Blomsterfluen Skrevet 17. januar 2016 Skrevet 17. januar 2016 Jeg har nå gått 3-4 uker uten abilify. Jeg har ofte angst men det kommer sikkert av at jeg har begynt på 40mg fluoxetin så sent. Ellers har jeg det som i en svart boble av uro og uvirkelighetsfølelse ofte iløpet av dagen av engstelse.kondisen er helt på bånn og jeg blir andpusten bare jeg får opp en trapp. Abilifyslutten var i samråd med lege men mamma er helt uenig i at jeg sluttet med abilify. Hun lurer på hvor det er blitt av den gode gamle meg, for jeg er full i engstelse. Kan det bli verre? 0 Siter
frosken Skrevet 17. januar 2016 Skrevet 17. januar 2016 Hva gjør du ellers om dagen. Er du på jobben din? Og deltar du på noe trening eller tilsvarende? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Skrevet 17. januar 2016 Hva gjør du ellers om dagen. Er du på jobben din? Og deltar du på noe trening eller tilsvarende?jeg er avogtil på jobben men det er vanskelig. Jeg deltar ikke på så mye, fordi jeg ikke tør. Jeg er så redd for når hjertet hopper over slag, selvom ekgen var helt normal at jeg tør nesten ikke være utforbi leiligheten min. Men jeg tør å gå tur i nærmiljøet. Vi har tursti rett utforbi leiligheten min. 0 Siter
frosken Skrevet 17. januar 2016 Skrevet 17. januar 2016 jeg er avogtil på jobben men det er vanskelig. Jeg deltar ikke på så mye, fordi jeg ikke tør. Jeg er så redd for når hjertet hopper over slag, selvom ekgen var helt normal at jeg tør nesten ikke være utforbi leiligheten min. Men jeg tør å gå tur i nærmiljøet. Vi har tursti rett utforbi leiligheten min.Det er bra at du snart skal få en vurdering mht hva slags medisiner du bør bruke. Det høres ut som om du har fått det verre etter at du sluttet med Abilify. Jeg synes kanskje du skal prøve å få vært på jobben regelmessig. Når du slutter å være der, så får du veldig mye tid til å gruble over ting du bekymrer deg over. Det å være på jobb vil kunne gi deg andre ting å være opptatt av. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Skrevet 17. januar 2016 Det er bra at du snart skal få en vurdering mht hva slags medisiner du bør bruke. Det høres ut som om du har fått det verre etter at du sluttet med Abilify. Jeg synes kanskje du skal prøve å få vært på jobben regelmessig. Når du slutter å være der, så får du veldig mye tid til å gruble over ting du bekymrer deg over. Det å være på jobb vil kunne gi deg andre ting å være opptatt av. ok. Nå på onsdag skal jeg ha mamma med på den medisinske vurderingen på dps. Hun kommer sikkert til å spørre om forskjellige ting anngående meg. Kan det hende at han vurderer meg så psyk at han legger meg inn på dps da? 0 Siter
frosken Skrevet 17. januar 2016 Skrevet 17. januar 2016 ok. Nå på onsdag skal jeg ha mamma med på den medisinske vurderingen på dps. Hun kommer sikkert til å spørre om forskjellige ting anngående meg. Kan det hende at han vurderer meg så psyk at han legger meg inn på dps da?Jeg tror ikke innleggelse vil være så nærliggende, siden du bor i bolig med mulighet for støtte i hverdagen. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Skrevet 17. januar 2016 Jeg tror ikke innleggelse vil være så nærliggende, siden du bor i bolig med mulighet for støtte i hverdagen. ok. Men jeg er nabo med mange i omsorgsboligen. En av de som bor her har masse støtte der han bor men havnet i en uke på dps fordetom for han følte seg ikke bra. Jeg trodde de innla folk for å finne rette medisin å terapi og sånt, jeg. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Skrevet 17. januar 2016 Jeg har så mange forskjellig personal og det er ingen av dem som støtter meg noe serlig, de bare maser om at jeg må gå på jobb å sånt men jeg klarer det ikke. 0 Siter
frosken Skrevet 17. januar 2016 Skrevet 17. januar 2016 ok. Men jeg er nabo med mange i omsorgsboligen. En av de som bor her har masse støtte der han bor men havnet i en uke på dps fordetom for han følte seg ikke bra. Jeg trodde de innla folk for å finne rette medisin å terapi og sånt, jeg.Ja, det hender selvfølgelig at folk legges inn en periode for å finne tiltak som gjør ting bedre. Hva som vil bli tilbudt deg, får du vite når du er til samtalen på dps. Det er allikevel slik at det er viktig hva du gjør i hverdagen om du vil få det bedre. Jeg synes du skal gå regelmessig på jobb. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Skrevet 17. januar 2016 Ja, det hender selvfølgelig at folk legges inn en periode for å finne tiltak som gjør ting bedre. Hva som vil bli tilbudt deg, får du vite når du er til samtalen på dps. Det er allikevel slik at det er viktig hva du gjør i hverdagen om du vil få det bedre. Jeg synes du skal gå regelmessig på jobb. ok. Jeg skal prøve å gå på jobb. Jeg syns 5 timer med jobbing er for mye for meg fordi det er så stress. Jeg vet at flesteparten jobber mye flere timer enn 5 timer, men det er for mye for meg likevel. Jeg driver å strikker. Ingenting er kjekt mer. Jeg har drevet skuespill og latt som om jeg var glad når folk prøvde å muntre meg opp. Jeg har mistet interesse for det meste som jeg likte før. Nå går det bare i å se på tv. Etter at jeg begynte pp fluoxetin har jeg mindre matlyst enn noen gang, og er redd som i en sort boble enn noen gang tidligere. Angsten bare dukker opp ut av det blå. Men verst er den boblen jeg føler jeg er inni. Jeg føler ikke jeg er meg selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 Skrevet 17. januar 2016 ok. Nå på onsdag skal jeg ha mamma med på den medisinske vurderingen på dps. Hun kommer sikkert til å spørre om forskjellige ting anngående meg. Kan det hende at han vurderer meg så psyk at han legger meg inn på dps da?Ønsker du selv å bli innlagt? Anonymkode: c8fec...847 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Skrevet 17. januar 2016 Ønsker du selv å bli innlagt?Anonymkode: c8fec...847jeg er ikke sikker. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Skrevet 17. januar 2016 Jeg ønsker bare å få hjelp til å bli kvitt den svarte boblen av angst og uro som på en måte omringer meg. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Skrevet 17. januar 2016 Mamma skal bli med på dps halvtimen. Da håper jeg hun kan forklare litt. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Skrevet 17. januar 2016 I dag hadde jeg boksebønnegryte til middag. Ville jeg ha kjent hviss jeg hadde svelget en bit av bokselokket? 0 Siter
gråstein Skrevet 17. januar 2016 Skrevet 17. januar 2016 I dag hadde jeg boksebønnegryte til middag. Ville jeg ha kjent hviss jeg hadde svelget en bit av bokselokket?Det kommer an på hvor stor biten var. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Skrevet 17. januar 2016 Det kommer an på hvor stor biten var. er det dødelig farlig å krever opperasjon hviss jeg svelget en liten bit av bokselokket? 0 Siter
gråstein Skrevet 17. januar 2016 Skrevet 17. januar 2016 er det dødelig farlig å krever opperasjon hviss jeg svelget en liten bit av bokselokket?Nei, hvis du ikke merket at du svelget den lille biten er det ikke farlig;) 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.