AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 Skrevet 18. januar 2016 Jeg har vært bra i månedsvis og følt at jeg var på vei oppover. Eneste at jeg har vært medisinert så mye at jeg føler meg som flatt skinn som ligger på gulvet foran peisen. Jeg har ikke gledet eller gruet meg noe særlig. Nå står jeg ovenfor en bestemmelse som er skikkelig spennende og krevende. De fleste støtter meg og sier at dette er en enestående sjanse, andre tror at jeg er gal eller galere som skal muligens dra til et risikabelt område. Angsten er her nå og dette er angst. Har tatt 5 mg vival og vil ikke ta mer. Har lite brukt det i det siste.Selv vet jeg fornuftsmessig at det vil gjøre meg godt å skifte omgivelser for en periode og legen sier at det er greit, men jeg må ikke kjøre meg for hardt. Hvis ikke det går er det å komme tilbake.Skal jeg la angsten styre livet mitt...NEI Anonymkode: fbe3d...f59 0 Siter
PNG Skrevet 18. januar 2016 Skrevet 18. januar 2016 Bra. Vær stolt over deg selv. Stå på, og lykke til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.