AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 Skrevet 19. januar 2016 Hei. Det er jeg med kul/klump på kanten av det ene brystet. Har fått time hos lege neste uke. Men jeg er nå så redd og min psykiske helse er dårlig.. Er det mindre sannsynlig at det er kreft når huden over kulen er rød og nesten ser litt hoven ut?Som jeg skrev i går så var det en bh spile som jeg tror klemte på der det er en kul nå..Vær så snill og ikke hiss dere opp av meg nå, vet jeg maser.. Er bare redd..Og vet at ingen egentlig kan vite hva dette er.. Spør bare om NHD kan berolige meg slik at jeg får det litt bedre mentalt.. Anonymkode: 3e53a...f66 0 Siter
Fionys Skrevet 19. januar 2016 Skrevet 19. januar 2016 Det eneste som kan gi sikkert svar er prøve og mammografi. Jeg har en kul i det ene bryste som er helt ufarlig. Det ble tatt prøve og mammografi av den. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. januar 2016 Skrevet 19. januar 2016 Høres ut som en typisk BHG som ikke er farlig, men ubehagelig.BHG - brystholdergnissning 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.