Gå til innhold

NHD/ Beklager maset, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Det er jeg med kul/klump på kanten av det ene brystet. Har fått time hos lege neste uke. Men jeg er nå så redd og min psykiske helse er dårlig.. Er det mindre sannsynlig at det er kreft når huden over kulen er rød og nesten ser litt hoven ut?

Som jeg skrev i går så var det en bh spile som jeg tror klemte på der det er en kul nå..

Vær så snill og ikke hiss dere opp av meg nå, vet jeg maser.. Er bare redd..Og vet at ingen egentlig kan vite hva dette er.. Spør bare om NHD kan berolige meg slik at jeg får det litt bedre mentalt..

Anonymkode: 3e53a...f66

Skrevet

Det eneste som kan gi sikkert svar er prøve og mammografi.

Jeg har en kul i det ene bryste som er helt ufarlig. Det ble tatt prøve og mammografi av den.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Høres ut som en typisk BHG som ikke er farlig, men ubehagelig.

BHG - brystholdergnissning

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...