Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg skal prøve IGP (Interpersonal Group Psychotherapy). Men hadde nok bare blitt til et spill det og... lurer på hvordan jeg egentlig er. Å oppleve det tror jeg ikke er pent. Mye mindre pent enn noen her har sett.

Skrevet

Nei, det har ingen hensikt. Når de tror jeg har unnvikende personlighetsforstyrrelse, da er det noe galt.

Så det er ingenting som kan gjøres.

Gikk opp for meg hvem jeg egentlig er. Det er sant at de spytter fordi de ser meg. Men jeg fortjener det, eller jeg har ikke gjort noe galt sånn sett, men når jeg ikke har noen personlighet så er jeg ikke noe menneske, ergo det er sånn virus som normale hater, i alle fall de som har holdninger og ikke smiler bare fordi det er høflig.

Skrevet

Neida, det er ikke ekte dette heller, bare skriver ned ting jeg tenker i en strategi. For å være ærlig så aner jeg ingenting. Tabula rasa.

Skrevet

Neida, det er ikke ekte dette heller, bare skriver ned ting jeg tenker i en strategi. For å være ærlig så aner jeg ingenting. Tabula rasa.

Hva er IGP?

Skrevet

Høres jo helt idiotisk ut. :) Tabula rasa...

Så sånn er nok det.

Skrevet

Høres jo helt idiotisk ut. :) Tabula rasa...

Så sånn er nok det.

Oppe tidlig i dag?

Skrevet

Hva er IGP?

Interpersonell gruppeterapi. Etter hva jeg forstår så går det på å granske hvilke følelser man får når man er sosial og få tilbakemeldinger på det og klare å være ærlig.

Skrevet

Interpersonell gruppeterapi. Etter hva jeg forstår så går det på å granske hvilke følelser man får når man er sosial og få tilbakemeldinger på det og klare å være ærlig.

"Jobbe med seg selv i gruppe". Høres lite trivelig ut, vel.

Skrevet

"Jobbe med seg selv i gruppe". Høres lite trivelig ut, vel.

Nei, men kanskje det er bra om man blir akseptert.

Skrevet (endret)

Nei, men kanskje det er bra om man blir akseptert.

Kan man stole på folk i sånne konstruerte gruppe-settinger?

Endret av gråstein
Skrevet

Kan man stole på folk i sånne konstruerte gruppe-settinger?

At de lyver mener du? Eller at de bryter taushetsplikten?

Skrevet

NEI, JEG BURDE IKKE SKREVET NOE HER. JEG BLIR BANNET OG BANNET, MEN KOMMER STADIG TILBAKE.

Skrevet

At de lyver mener du? Eller at de bryter taushetsplikten?

At de kanskje bare aksepteker en i gruppe-settingen, fordi de spiller et spill i gruppen.

Nei, hvem vet.

Mulig jeg er misantropist (i tillegg til dystopist).

Skrevet

NEI, JEG BURDE IKKE SKREVET NOE HER. JEG BLIR BANNET OG BANNET, MEN KOMMER STADIG TILBAKE.

Det er forskjell på folk, vel.

Skrevet

At de kanskje bare aksepteker en i gruppe-settingen, fordi de spiller et spill i gruppen.

Nei, hvem vet.

Alle tilpasser seg nok ja, men målet er vel å finne nye måter å reagere følelsesmessig på.

Skrevet

Det er forskjell på folk, vel.

SKal man bare sitte i mørket da?

Skrevet (endret)

SKal man bare sitte i mørket da?

Jeg tenkte mer på hvem som blir bannet og hvem som ikke blir det. (Hele opplegget virker litt tilfeldig).

Endret av gråstein
Skrevet

Jeg tenkte mer på hvem som blir bannet og hvem som ikke blir det. (Hele opplegget virker litt tilfeldig).

Er det ikke bare jeg som blir bannet?

Skrevet

Nei tror jeg skal ta en pille jeg, nå er jeg ordentlig sliten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...