Gå til innhold

trompetlydene i himmelen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trompetlydene er sikkert begynnelsen av en apokalypse, fordi det stod om 7 trompeter som skulle spille.

Hvis vitenskapsmennene har rett (og personlig tror jeg at de har akkurat det), så har disse "trompetlydene" vært mulig å høre i all tid. HVOR tror du da historien som de 7 trompeter kommer fra? 

Annonse

Blomsterfluen

Det er nok et tegn på at du må justere medisinen din. DU får ikke tegn å at noe vil skje - hva med alle oss andre?

jeg har ofte følt på meg at ting kommer til å skje, som avbrytelse av lege og psykiatertimer og så skjer det. Jeg vet ikke hva dere føler men det sies at trompeter skal spilles når endetiden er kommet.

jeg har ofte følt på meg at ting kommer til å skje, som avbrytelse av lege og psykiatertimer og så skjer det. Jeg vet ikke hva dere føler men det sies at trompeter skal spilles når endetiden er kommet.

Det SIES (med trykk på SIES) at endetiden kommer når trompetene spilles - det SIES i Bibelen, verdens mest solgte eventyrbok. Det stokker seg helt i huet ditt nå - dette er bare psyke tanker alt sammen... Hva med alt som skjer, som du ikke føler på det først - hvordan vil du forklare det??? Juster medisineringen din du, pust med magen og forsøk å overbevise deg selv om at det ikke er så farlig å være deg.

Trompetlydene er sikkert begynnelsen av en apokalypse, fordi det stod om 7 trompeter som skulle spille.

Sikkert?  Alle de som trodde på dommedag i 2000 eller 2012 eller 1999 eller 1982 eller 1666, var sikre de også.  For å nevne et lite utvalg.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/her-er-dommedagsprofetiene-som-aldri-slo-til/a/10048872/

Blomsterfluen

Trompetlydene begynte i 2011 og kanskje de er varsel på nær dommedag som de tok feil av årstall, de som spådde dommedag, og trompetene varsler nærtliggende dommedag... man vet aldri. Det er mer mellom himmel å jord, det finnes jo ånder som går igjen i huser og sånt.

Blomsterfluen

Det SIES (med trykk på SIES) at endetiden kommer når trompetene spilles - det SIES i Bibelen, verdens mest solgte eventyrbok. Det stokker seg helt i huet ditt nå - dette er bare psyke tanker alt sammen... Hva med alt som skjer, som du ikke føler på det først - hvordan vil du forklare det??? Juster medisineringen din du, pust med magen og forsøk å overbevise deg selv om at det ikke er så farlig å være deg.

ok, jeg skal prøve, men det er lettere sagt enn gjort, når de på youtube sier at trompetene varsler at enden er nær.

Annonse

ok, jeg skal prøve, men det er lettere sagt enn gjort, når de på youtube sier at trompetene varsler at enden er nær.

Store, store deler av det som ligger på youtube er bare tull og fanteri. Gjør som flere andre her har sagt - ta medisinene dine slik din(e) behandler(e) har sagt du skal så skal du se at det går bedre.

Blomsterfluen

Store, store deler av det som ligger på youtube er bare tull og fanteri. Gjør som flere andre her har sagt - ta medisinene dine slik din(e) behandler(e) har sagt du skal så skal du se at det går bedre.

det blir isåfall ikke før om 2 uker for da har jeg medisinsk vurdering hos psykiater fra dps.

Kan det ha noe med at jeg har hfg autisme som gjør at jeg tror på at verden er på vei til å gå under, og ikke bare at jeg ikke tar abilify som dere nevner?

Nei, og jeg synes det er på tide å vise i handling at du faktisk kan sette hfg foran autismen.

Jeg synes det er veldig bra at du kommer til en behandler snart, for det du skriver om her synes jeg tyder på noe helt annet. Du må slutte å lese tull på nett, og du må overlate medisineringen til legen, ikke ditt eget forgodtbefinnende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...