Gå til innhold

Hjelp. Indre uro har kommet tilbake.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I november begynte jeg på Sarotex pga. alvorlig depresjon, indre uro, tankekjør og lite søvn. Medisin ga virkning etter ca. 3 uker og den indre uroen og tankekjøret forsvant. Hadde et par uker der alt føltes fint og jeg klarte å slappe av. Nå har den indre uroen kommet tilbake, men ikke med samme styrke som før.

Hva skjer?

Er dette vanlig?

Vil det forsvinne igjen?

Anonymkode: 45d18...cd4

Skrevet

Selv om det ikke er bipolar depresjon så vil det svinge i intensitet, og sikkert også type symptomer som dominerer. Medisinen hjelper deg, men som regel vil man fortsatt ha de samme symptomene bare svakere. Det er etter min tipping en kombinasjon av disse to poengene som er årsaken til det du opplever.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...