Annkarin Skrevet 20. januar 2016 Skrevet 20. januar 2016 og dessuten vet man at man kan havne i mani med psykose?fins det virkelig ikke andre medisiner enn zyprexsa, seroquel og lithionit for dette?kan det hjelpe å øke lamictal fra 200 til 300, var rom for å øke da vi tok blodprøvejaja jeg skal spørre min lege om det...føler forøvring dette skjer ca en uke til noen dager før hver abilify depot tidkanskje den burde settes hver tredje uke istedenfor hver fjerde.men den lå som den skulle.slitsomt å leve med denne lidelsen avogtil.ha en fin dag. 0 Siter
Annkarin Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Skrevet 20. januar 2016 herregud bare sette en nøkkel i låsen blir vanskelig, blir så forvirret av alle tankene gudamegmister IQ og hukommelse. håper det ikke skader hjernen og gå sånn nesten hver mnd en ukes tid liksom 0 Siter
Annkarin Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Skrevet 20. januar 2016 tror jeg går over til abilify tabletter jeg da får man i det minste samme dose hver dag mnd gjennom! 0 Siter
Annkarin Skrevet 22. januar 2016 Forfatter Skrevet 22. januar 2016 spiste laks og da ga det seg gitt.kan jo ikke kalle det hypomani når det bare varer noen timer og går over etter laks kanskje. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.