Blomsterfluen Skrevet 20. januar 2016 Skrevet 20. januar 2016 Hva gjør jeg nå? Jeg firtalte om dommedagstrompetene og hun firteller videre til andre personal at jeg oppfører og er rar for tiden. Men det er jo bare en tro jeg har valgt å tro på? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. januar 2016 Skrevet 20. januar 2016 Hva gjør jeg nå? Jeg firtalte om dommedagstrompetene og hun firteller videre til andre personal at jeg oppfører og er rar for tiden. Men det er jo bare en tro jeg har valgt å tro på?Noen må være rar og, tro på det du vil du Vi lever i et fritt land. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 Skrevet 20. januar 2016 Hva gjør jeg nå? Jeg firtalte om dommedagstrompetene og hun firteller videre til andre personal at jeg oppfører og er rar for tiden. Ja, du oppfører deg rart for tiden. Anonymkode: 4cef1...d7c 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Skrevet 20. januar 2016 Jeg ler av tankene. De er så ekte men samtidig så rare fordi jeg syns trompet er et morsomt ord. Nå har jeg pratet med et annet helsepersonell, og hun har jobbet i psykiatrien og hun syns jeg er merkelig. Men det er vel normalt å tro. Mamma tror jeg vil bli bra om en stund, selvom jeg har sluttet på abilify. 1 Siter
Blomsterfluen Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Skrevet 20. januar 2016 Det durer i leiligheten min i dag. Det har det ikke gjort tidligere, jeg hører det ivertfall bra nå. Sån durelyd de bruker i paranormal activity filmene. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Skrevet 20. januar 2016 Jeg er låst i katastrofetanker for tiden. Det rare er at jeg hadde ikke disse katastrofetankene og trompeter oppi himmelen tro når jeg for første gang startet på abilify. Da var abilifyen mot sinne og uro. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Skrevet 20. januar 2016 Ifølge anonyme kilder er bare de tankene jeg har autistiske låse-tanker, selvom jeg ikke har hatt det sånt før. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Skrevet 20. januar 2016 Og når jeg tar problemene og tankene opp med facebook gruppe for psykisk helse så viser det seg at jeg bare kjeder meg ifølge anonyme kilder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.