Blomsterfluen Skrevet 20. januar 2016 Skrevet 20. januar 2016 Jeg er så engstelig for at personnalet skal ringe til legen og at legen skal henvise meg til å blimlagt inn på akuttposten å bli tvangsmedisinert, bare fordi jeg pratet om apokalypsen og trompetlydene i hele dag. Står jeg i fare? De sier de ikke skal ringe men jeg stoler ikke på dem. 0 Siter
gråstein Skrevet 21. januar 2016 Skrevet 21. januar 2016 Jeg er så engstelig for at personnalet skal ringe til legen og at legen skal henvise meg til å blimlagt inn på akuttposten å bli tvangsmedisinert, bare fordi jeg pratet om apokalypsen og trompetlydene i hele dag. Står jeg i fare? De sier de ikke skal ringe men jeg stoler ikke på dem.Kanskje lurt å ikke snakke så mye om dette? 0 Siter
laban Skrevet 21. januar 2016 Skrevet 21. januar 2016 Ingen her kan vite nøyaktig hva som skjer hos deg, heller ikke hvordan personalet vurderer en situasjon og hva som er best å gjøre med den.Forsøk å leve mindre på nett (spesielt i den eventyrverdenen som foregår på sider for ytterliggående sekter, science fiction-fans og deler av YouTube) og mer i virkeligheten, i dialog med dem du har rundt deg, så blir det litt enklere. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Skrevet 21. januar 2016 Personalet ringer til legen nå. For de syns jeg er så rar. Men jeg har bare en tro. 0 Siter
Bokormen123 Skrevet 21. januar 2016 Skrevet 21. januar 2016 Personalet ringer til legen nå. For de syns jeg er så rar. Men jeg har bare en tro.Jeg tror personalet gjør helt rett i å ringe legen, for du trenger virkelig hjelp nå, 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Skrevet 21. januar 2016 Jeg tror personalet gjør helt rett i å ringe legen, for du trenger virkelig hjelp nå,personnalet sier de har kontaktet legen men hun har ikkevfått tak i legen. Det betyr vel at legen ikke tenker at jeg er kandidat nokk til å få hjelp akkurat nå, men legen skulle ringe personnalet i morgen å prate om meg. 0 Siter
gråstein Skrevet 21. januar 2016 Skrevet 21. januar 2016 personnalet sier de har kontaktet legen men hun har ikkevfått tak i legen. Det betyr vel at legen ikke tenker at jeg er kandidat nokk til å få hjelp akkurat nå, men legen skulle ringe personnalet i morgen å prate om meg.Det betyr vel at legen ikke hadde anledning til å se på saken i dag. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Skrevet 21. januar 2016 Det betyr vel at legen ikke hadde anledning til å se på saken i dag.det sa personalet også, men fastlegen hadde sagt til meg og personalet at det var psykiatertime fra dps på onsdag, men han var hos en helt annen passoent i en helt annen kommune. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. januar 2016 Skrevet 21. januar 2016 Jeg kan bare svare generelt: Ja, personalet både kan og bør ringe sin bekymring hvis de mener at en pasient trenger ekstra helsehjelp. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Skrevet 21. januar 2016 Ok. En på facebook mente jeg ikke hører hjemme i psykiatrien fordi jeg bare har fobi. 0 Siter
Bokormen123 Skrevet 21. januar 2016 Skrevet 21. januar 2016 Ok. En på facebook mente jeg ikke hører hjemme i psykiatrien fordi jeg bare har fobi.Du har mer enn fobi. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Skrevet 21. januar 2016 Du har mer enn fobi.ok. Den samme på facebook mener jeg ikke hører hjemme i psykiatrien, men hjemme hoss meg selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 Skrevet 21. januar 2016 ok. Den samme på facebook mener jeg ikke hører hjemme i psykiatrien, men hjemme hoss meg selv.ok. Den samme på facebook mener jeg ikke hører hjemme i psykiatrien, men hjemme hoss meg selv.Kjenner du denne personen i RL? Anonymkode: 8c983...60a 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Skrevet 21. januar 2016 Kjenner du denne personen i RL?Anonymkode: 8c983...60anei 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 Skrevet 21. januar 2016 neineinettopp. Anonymkode: 8c983...60a 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. januar 2016 Skrevet 22. januar 2016 ok. Den samme på facebook mener jeg ikke hører hjemme i psykiatrien, men hjemme hoss meg selv.Så du stoler på en vilt fremmed person på facebook som mener at du ikke hører hjemme i psykiatrien? Det kan ikke tenkes at denne personen selv er psykisk syk eller bare kødder med deg? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 22. januar 2016 Forfatter Skrevet 22. januar 2016 Jeg sendte spørsmål til psykiateren jeg gikk til før om han har hørt om apokalypsen med 2 soler. Gjorde jeg noe domt da? Jeg vil bare spørre slle om dette spørsmålet. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 22. januar 2016 Forfatter Skrevet 22. januar 2016 Så du stoler på en vilt fremmed person på facebook som mener at du ikke hører hjemme i psykiatrien? Det kan ikke tenkes at denne personen selv er psykisk syk eller bare kødder med deg?jeg stoler på folk med erfaring. Jeg vet ikke om denne personen er psykisk syk. I natt drømte jeg om at det var filmet begynnelsen på verdens undergang på tv. 0 Siter
gråstein Skrevet 22. januar 2016 Skrevet 22. januar 2016 jeg stoler på folk med erfaring. Du kan ikke stole på hva ukjente folk på FB sier. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 22. januar 2016 Forfatter Skrevet 22. januar 2016 Du kan ikke stole på hva ukjente folk på FB sier.personalet sier at jeg er paranoid og at de ikke garanterer om jeg blir lagt inn på akuttpost 1 eller ikke. Er ikke tankene om det jeg tenker på normalt? Jeg vet selv at jeg har tankekjør, men det er vell helt normalt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.