Gå til innhold

NHD kan jeg rissikere at personnalet ringer?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg er så engstelig for at personnalet skal ringe til legen og at legen skal henvise meg til å blimlagt inn på akuttposten å bli tvangsmedisinert, bare fordi jeg pratet om apokalypsen og trompetlydene i hele dag. Står jeg i fare? De sier de ikke skal ringe men jeg stoler ikke på dem.

Skrevet

Jeg er så engstelig for at personnalet skal ringe til legen og at legen skal henvise meg til å blimlagt inn på akuttposten å bli tvangsmedisinert, bare fordi jeg pratet om apokalypsen og trompetlydene i hele dag. Står jeg i fare? De sier de ikke skal ringe men jeg stoler ikke på dem.

Kanskje lurt å ikke snakke så mye om dette?

Skrevet

Ingen her kan vite nøyaktig hva som skjer hos deg,  heller ikke hvordan personalet vurderer en situasjon og hva som er best å gjøre med den.

Forsøk å leve mindre på nett (spesielt i den eventyrverdenen som foregår på sider for ytterliggående sekter, science fiction-fans og deler av YouTube) og mer i virkeligheten, i dialog med dem du har rundt deg, så blir det litt enklere.     

Blomsterfluen
Skrevet

Personalet ringer til legen nå. For de syns jeg er så rar. Men jeg har bare en tro.

Skrevet

Personalet ringer til legen nå. For de syns jeg er så rar. Men jeg har bare en tro.

Jeg tror personalet gjør helt rett i å ringe legen, for du trenger virkelig hjelp nå,

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg tror personalet gjør helt rett i å ringe legen, for du trenger virkelig hjelp nå,

personnalet sier de har kontaktet legen men hun har ikkevfått tak i legen. Det betyr vel at legen ikke tenker at jeg er kandidat nokk til å få hjelp akkurat nå, men legen skulle ringe personnalet i morgen å prate om meg.

Skrevet

personnalet sier de har kontaktet legen men hun har ikkevfått tak i legen. Det betyr vel at legen ikke tenker at jeg er kandidat nokk til å få hjelp akkurat nå, men legen skulle ringe personnalet i morgen å prate om meg.

Det betyr vel at legen ikke hadde anledning til å se på saken i dag.

Blomsterfluen
Skrevet

Det betyr vel at legen ikke hadde anledning til å se på saken i dag.

det sa personalet også, men fastlegen hadde sagt til meg og personalet at det var psykiatertime fra dps på onsdag, men han var hos en helt annen passoent i en helt annen kommune.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg kan bare svare generelt: Ja, personalet både kan og bør ringe sin bekymring hvis de mener at en pasient trenger ekstra helsehjelp.

Blomsterfluen
Skrevet

Ok. En på facebook mente jeg ikke hører hjemme i psykiatrien fordi jeg bare har fobi.

Skrevet

Ok. En på facebook mente jeg ikke hører hjemme i psykiatrien fordi jeg bare har fobi.

Du har mer enn fobi.

Blomsterfluen
Skrevet

Du har mer enn fobi.

ok. Den samme på facebook mener jeg ikke hører hjemme i psykiatrien, men hjemme hoss meg selv.

Skrevet

ok. Den samme på facebook mener jeg ikke hører hjemme i psykiatrien, men hjemme hoss meg selv.

Kjenner du denne personen i RL?

Anonymkode: 8c983...60a

Blomsterfluen
Skrevet

Kjenner du denne personen i RL?

nei

Skrevet

nei

nei

nettopp.

Skrevet

Så du stoler på en vilt fremmed person på facebook som mener at du ikke hører hjemme i psykiatrien? Det kan ikke tenkes at denne personen selv er psykisk syk eller bare kødder med deg?

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg sendte spørsmål til psykiateren jeg gikk til før om han har hørt om apokalypsen med 2 soler. Gjorde jeg noe domt da? Jeg vil bare spørre slle om dette spørsmålet.

Blomsterfluen
Skrevet

Så du stoler på en vilt fremmed person på facebook som mener at du ikke hører hjemme i psykiatrien? Det kan ikke tenkes at denne personen selv er psykisk syk eller bare kødder med deg?

jeg stoler på folk med erfaring. Jeg vet ikke om denne personen er psykisk syk. I natt drømte jeg om at det var filmet begynnelsen på verdens undergang på tv.

Skrevet

jeg stoler på folk med erfaring. 

Du kan ikke stole på hva ukjente folk på FB sier.

Blomsterfluen
Skrevet

Du kan ikke stole på hva ukjente folk på FB sier.

personalet sier at jeg er paranoid og at de ikke garanterer om jeg blir lagt inn på akuttpost 1 eller ikke. Er ikke tankene om det jeg tenker på normalt? Jeg vet selv at jeg har tankekjør, men det er vell helt normalt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...