Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker 5 mg zyprexa og lurer på når de virker best - hvor mange timer etter inntak - vil nødig sove bort virkningen

Worriesome Plenty 2
Skrevet

De virker på steady state, som er hele tiden, når man tar de hver dag. Bruker man det kun en gang i blandt som sovemedisin, eller beroligende så virker de mest etter en 2 timer. Tror jeg.

Skrevet

Takk for svar.... Men er serumet på topp i blodet etter 8 timer eller noe.... Mener jeg har lest det ..... Eneller annen gang, når på døgnet er det vanligst å ta dem

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ved fast og regelmessig bruk virker den hele døgnet. Anbefaler at den tas om kvelden.

Skrevet

Da jeg begynte med dem for en del år siden la jeg på meg ti kilo på ett år.... Har tatt dem mest på formiddagen - men skal begynne med kvelden nå....Hvis jeg øker dosen til 7,5mg - risikerer jeg da vektøkning eller har det stabilisert seg... Takk for svar NHD

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...