Mar1 Skrevet 21. januar 2016 Skrevet 21. januar 2016 Jeg bruker 5 mg zyprexa og lurer på når de virker best - hvor mange timer etter inntak - vil nødig sove bort virkningen 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 22. januar 2016 Skrevet 22. januar 2016 De virker på steady state, som er hele tiden, når man tar de hver dag. Bruker man det kun en gang i blandt som sovemedisin, eller beroligende så virker de mest etter en 2 timer. Tror jeg. 0 Siter
Mar1 Skrevet 22. januar 2016 Forfatter Skrevet 22. januar 2016 Takk for svar.... Men er serumet på topp i blodet etter 8 timer eller noe.... Mener jeg har lest det ..... Eneller annen gang, når på døgnet er det vanligst å ta dem 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Ved fast og regelmessig bruk virker den hele døgnet. Anbefaler at den tas om kvelden. 0 Siter
Mar1 Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Skrevet 24. januar 2016 Da jeg begynte med dem for en del år siden la jeg på meg ti kilo på ett år.... Har tatt dem mest på formiddagen - men skal begynne med kvelden nå....Hvis jeg øker dosen til 7,5mg - risikerer jeg da vektøkning eller har det stabilisert seg... Takk for svar NHD 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.