Gå til innhold

NHD utav kroppen opplevelse

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg har en utav kroppen opplevelse for tiden. Jeg vet jeg er i kroppen min, men samtidig er verden så rar og merkelig og hjertet hopper sån når jeg prøver å sove. Holder jeg på å dø eller noe sånt? Hva er denne rare verden-følelsen jeg har? Det er som om katastrofetanker holder seg fast i hodet mitt og jeg søker etter selskap i leiligheten min for ikke å være alene fordi jeg er så engstelig for alt mulig.

Skrevet

Jeg har en utav kroppen opplevelse for tiden. Jeg vet jeg er i kroppen min, men samtidig er verden så rar og merkelig og hjertet hopper sån når jeg prøver å sove. Holder jeg på å dø eller noe sånt? Hva er denne rare verden-følelsen jeg har? Det er som om katastrofetanker holder seg fast i hodet mitt og jeg søker etter selskap i leiligheten min for ikke å være alene fordi jeg er så engstelig for alt mulig.

Var det så lurt å slutte på medisiner?

Anonymkode: d6cfc...2db

Blomsterfluen
Skrevet

Var det så lurt å slutte på medisiner?

jeg vet ikke helt. Jeg prøver å miste tankene men de sitter bom fast. Det er som om hodet mitt skal sprenge av dødstanker og katastrofetanker.

Skrevet

jeg vet ikke helt. Jeg prøver å miste tankene men de sitter bom fast. Det er som om hodet mitt skal sprenge av dødstanker og katastrofetanker.

Høres ikke bra ut.

Blomsterfluen
Skrevet

Verden er så merkelig. I natt åpnet stuedøra seg av sen selv.

Blomsterfluen
Skrevet

Nå hørte jeg en trompetlyd ute. Den streifet på en måte over himmelen. Vi har ikke tog, så det kan ikke ha vært det.

Skrevet

Nå hørte jeg en trompetlyd ute. Den streifet på en måte over himmelen. Vi har ikke tog, så det kan ikke ha vært det.

Vinden snudde mange steder i natt; dermed hører man gjerne litt andre lyder. Der jeg bor har det vært helt stille mens det var så kaldt, men i morges hørte jeg suset fra sentrum, som en jevn, svak, bakgrunnslyd. Uten at jeg dermed trodde det var noe tegn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...