Blomsterfluen Skrevet 21. januar 2016 Skrevet 21. januar 2016 Jeg har en utav kroppen opplevelse for tiden. Jeg vet jeg er i kroppen min, men samtidig er verden så rar og merkelig og hjertet hopper sån når jeg prøver å sove. Holder jeg på å dø eller noe sånt? Hva er denne rare verden-følelsen jeg har? Det er som om katastrofetanker holder seg fast i hodet mitt og jeg søker etter selskap i leiligheten min for ikke å være alene fordi jeg er så engstelig for alt mulig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 Skrevet 21. januar 2016 Jeg har en utav kroppen opplevelse for tiden. Jeg vet jeg er i kroppen min, men samtidig er verden så rar og merkelig og hjertet hopper sån når jeg prøver å sove. Holder jeg på å dø eller noe sånt? Hva er denne rare verden-følelsen jeg har? Det er som om katastrofetanker holder seg fast i hodet mitt og jeg søker etter selskap i leiligheten min for ikke å være alene fordi jeg er så engstelig for alt mulig.Var det så lurt å slutte på medisiner? Anonymkode: d6cfc...2db 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Skrevet 21. januar 2016 Var det så lurt å slutte på medisiner?Anonymkode: d6cfc...2dbjeg vet ikke helt. Jeg prøver å miste tankene men de sitter bom fast. Det er som om hodet mitt skal sprenge av dødstanker og katastrofetanker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 Skrevet 21. januar 2016 jeg vet ikke helt. Jeg prøver å miste tankene men de sitter bom fast. Det er som om hodet mitt skal sprenge av dødstanker og katastrofetanker.Høres ikke bra ut. Anonymkode: d6cfc...2db 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 22. januar 2016 Forfatter Skrevet 22. januar 2016 Verden er så merkelig. I natt åpnet stuedøra seg av sen selv. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 22. januar 2016 Forfatter Skrevet 22. januar 2016 Nå hørte jeg en trompetlyd ute. Den streifet på en måte over himmelen. Vi har ikke tog, så det kan ikke ha vært det. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 22. januar 2016 Skrevet 22. januar 2016 Nå hørte jeg en trompetlyd ute. Den streifet på en måte over himmelen. Vi har ikke tog, så det kan ikke ha vært det.Vinden snudde mange steder i natt; dermed hører man gjerne litt andre lyder. Der jeg bor har det vært helt stille mens det var så kaldt, men i morges hørte jeg suset fra sentrum, som en jevn, svak, bakgrunnslyd. Uten at jeg dermed trodde det var noe tegn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.