AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 Skrevet 21. januar 2016 Har ptsd og personlighetsforstyrrelse. Lurer bare på om det da er normalt å føle under de gode periodene at enn aldri har opplevd Noe alvorlig. Ser ikke på meg selv som Psyk. Skjønner ikke hvorfor jeg skal gå på medisiner og skjønner heller ikke hvorfor jeg er selvskadingshandlinger. Men så fort jeg er i en dårlig periode skjønner jeg det med en gang Anonymkode: e2203...f50 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 Skrevet 21. januar 2016 Jeg har det likedan (bare andre symptomer/detaljer), og vil også ha svar på det. Det er også slik med en sånn enkel ting som PMS. "Fortrenger" hvordan det er når jeg ikke har det, og klarer ikke å ha sympati med andre når de klager. Men skjønner det hver gang jeg får det igjen. Anonymkode: 7acd7...b14 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 Skrevet 21. januar 2016 Jeg tror det er personlighetsforstyrrelsen som slår inn der. Jeg har også PTSD, men er hele tiden smertelig klar over hva jeg har opplevd og vet at jeg er syk. Har ingen PF. Anonymkode: 3b987...55f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.