Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det føles på en måte veldig "fortjent" å få være høyt oppe en periode. Har slurva litt med lithium, pga magereaksjoner. Kan dette være årsaken til at livet smiler nå? Det er så lite fristende å gå inn for (kræsj)landing. Har lyst til alt, utenom å sove...mye tanker, og mye aktivitet: krysse masse av på lista :-) det føles som meningen med livet, og jeg elsker det!

Skrevet

Det er mer enn godt humør og en god periode. Ikke bare søvn som er forstyrret! Hypomanien skiller seg veldig fra normal tilstand/hverdag for min del. Man kjenner litt igjen tegnene, og det er hypomani selv om det ikke tar helt av :-)

Skrevet

Hm, forstår. Bruker selv Lamictal. Jeg vet ikke om jeg er syk. Men, god bedring / kos deg, alt ettersom.

• Gjest endret tittelen til Å være på hypohttp://forum.doktoronline.no/topic/409637-å-være-på-hypomanibølga/?do=getNewCommentmanibølga

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...