Blomsterfluen Skrevet 22. januar 2016 Skrevet 22. januar 2016 Kan katastroferedselen og tankene mine være bare fordi jeg har autisme? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 Skrevet 22. januar 2016 Du har iallefall ikke et reelt verdensbilde. Jeg skulle ønske at du kunne tenke litt før du poster gang etter gang på forumet ting som du innerst inne vet er bare tull. Verden kommer ikke til å gå under, du kommer ikke til å dø og du burde heller spørre noen i din nærhet som har kompetanse på det du sliter med enn å spørre ukjente mennesker på nett som gjerne har sine egne problemer å stri med. Anonymkode: 69b94...342 0 Siter
gråstein Skrevet 22. januar 2016 Skrevet 22. januar 2016 Kan katastroferedselen og tankene mine være bare fordi jeg har autisme?Nei. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 22. januar 2016 Forfatter Skrevet 22. januar 2016 Du har iallefall ikke et reelt verdensbilde. Jeg skulle ønske at du kunne tenke litt før du poster gang etter gang på forumet ting som du innerst inne vet er bare tull. Verden kommer ikke til å gå under, du kommer ikke til å dø og du burde heller spørre noen i din nærhet som har kompetanse på det du sliter med enn å spørre ukjente mennesker på nett som gjerne har sine egne problemer å stri med.Anonymkode: 69b94...342ok. Jeg syns ikke mine tanker er tull. Unskyld hviss jeg plager dere, men det er jo kommet flere beskjeder om sjebnen til jorden fra aliens. 1 Siter
gråstein Skrevet 22. januar 2016 Skrevet 22. januar 2016 ok. Jeg syns ikke mine tanker er tull. Unskyld hviss jeg plager dere, men det er jo kommet flere beskjeder om sjebnen til jorden fra aliens.ok. Jeg syns ikke mine tanker er tull. Unskyld hviss jeg plager dere, men det er jo kommet flere beskjeder om sjebnen til jorden fra aliens.Nei, det har ikke det. 0 Siter
Bokormen123 Skrevet 22. januar 2016 Skrevet 22. januar 2016 ok. Jeg syns ikke mine tanker er tull. Unskyld hviss jeg plager dere, men det er jo kommet flere beskjeder om sjebnen til jorden fra aliens.Selvfølgelig synes ikke DU at dine tanker er tull - det ligger i hele sakens natur. Og det har ikke kommet flere beskjeder til jorden fra aliens - du bruker YouTube som kilde, du kan ikke ta det som beviser for det du tror på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 Skrevet 22. januar 2016 hvem vet, det er en teoretisk mulighet for at noe av dette med aliens stemmer. deriblant at de har besøkt oss.sjekk ut ancient aliens og alien files unsealed. Anonymkode: 33eda...1ce 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.