Gå til innhold

kan det hende jeg bare er autistisk?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Kan katastroferedselen og tankene mine være bare fordi jeg har autisme?

Skrevet

Du har iallefall ikke et reelt verdensbilde. Jeg skulle ønske at du kunne tenke litt før du poster gang etter gang på forumet ting som du innerst inne vet er bare tull. Verden kommer ikke til å gå under, du kommer ikke til å dø og du burde heller spørre noen i din nærhet som har kompetanse på det du sliter med enn å spørre ukjente mennesker på nett som gjerne har sine egne problemer å stri med.

Anonymkode: 69b94...342

Skrevet

Kan katastroferedselen og tankene mine være bare fordi jeg har autisme?

Nei.

Blomsterfluen
Skrevet

Du har iallefall ikke et reelt verdensbilde. Jeg skulle ønske at du kunne tenke litt før du poster gang etter gang på forumet ting som du innerst inne vet er bare tull. Verden kommer ikke til å gå under, du kommer ikke til å dø og du burde heller spørre noen i din nærhet som har kompetanse på det du sliter med enn å spørre ukjente mennesker på nett som gjerne har sine egne problemer å stri med.

Anonymkode: 69b94...342

ok. Jeg syns ikke mine tanker er tull. Unskyld hviss jeg plager dere, men det er jo kommet flere beskjeder om sjebnen til jorden fra aliens.

Skrevet

ok. Jeg syns ikke mine tanker er tull. Unskyld hviss jeg plager dere, men det er jo kommet flere beskjeder om sjebnen til jorden fra aliens.

Nei, det har ikke det.

Skrevet

Selvfølgelig synes ikke DU at dine tanker er tull - det ligger i hele sakens natur. 

Og det har ikke kommet flere beskjeder til jorden fra aliens - du bruker YouTube som kilde, du kan ikke ta det som beviser for det du tror på.

Skrevet

hvem vet, det er en teoretisk mulighet for at noe av dette med aliens stemmer. deriblant at de har besøkt oss.
sjekk ut ancient aliens og alien files unsealed.  

Anonymkode: 33eda...1ce

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...