Blomsterfluen Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Er det fordi nhd vet at det ikke var vrangforestilling og vil skåne min tro? Har jeg gjort noe galt mot nhd? 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Er det fordi nhd vet at det ikke var vrangforestilling og vil skåne min tro? Har jeg gjort noe galt mot nhd?Vi har før sagt til deg at vi ikke kan la deg spamme forumet med veldig mange spørsmål. Du har postet mye de siste dagene, nå må du ta en pause. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Skrevet 23. januar 2016 Ok. Men jeg ønsket ikke å være spammer. 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Ok. Men jeg ønsket ikke å være spammer.Ok:-) Prøv å vente til senest mandag før du starter en ny tråd. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Takk, Admin! Anonymkode: 7eb4c...326 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Skrevet 23. januar 2016 Takk, Admin!Anonymkode: 7eb4c...326nå var du stygg mot meg. Alle er mot meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 nå var du stygg mot meg. Alle er mot meg.Nei, jeg var ikke stygg mot deg. Det var du som oppfattet det sånn. Det er på tide at du ser at mennesker reagerer på det du skriver, og at du tar ansvar for egne handlinger og lar være å spamme forumet med de evinnelige konspirasjonsteoriene dine. Anonymkode: 7eb4c...326 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Skrevet 23. januar 2016 Nei, jeg var ikke stygg mot deg. Det var du som oppfattet det sånn. Det er på tide at du ser at mennesker reagerer på det du skriver, og at du tar ansvar for egne handlinger og lar være å spamme forumet med de evinnelige konspirasjonsteoriene dine.Anonymkode: 7eb4c...326jeg mente ikke å spamme. Jeg har bare sett the truth videoene på youtube. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Skrevet 23. januar 2016 Nei, jeg var ikke stygg mot deg. Det var du som oppfattet det sånn. Det er på tide at du ser at mennesker reagerer på det du skriver, og at du tar ansvar for egne handlinger og lar være å spamme forumet med de evinnelige konspirasjonsteoriene dine.Anonymkode: 7eb4c...326hvorfor reagerer folk på det jeg skriver forresten? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Da lar du være å se de videoene på youtube. Se heller morsomme katter eller opplæringsvideoer i hekling. Anonymkode: 7eb4c...326 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Skrevet 23. januar 2016 Da lar du være å se de videoene på youtube. Se heller morsomme katter eller opplæringsvideoer i hekling. Anonymkode: 7eb4c...326ok. Hvordan er det mennesker reagerer på trådene mine? Med frykt? Med misstanke? Hvorfor reagerer de? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 hvorfor reagerer folk på det jeg skriver forresten?Fordi du skriver side opp og side ned om psyke konspirasjonsteorier. Anonymkode: c6095...3ee 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 ok. Hvordan er det mennesker reagerer på trådene mine? Med frykt? Med misstanke? Hvorfor reagerer de?Fordi det er det rene nonsense. Anonymkode: c6095...3ee 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 ok. Hvordan er det mennesker reagerer på trådene mine? Med frykt? Med misstanke? Hvorfor reagerer de?De reagerer med å tro du er meget syk og trenger hjelp og medisiner. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Skrevet 23. januar 2016 Ok. Jeg sendte nettopp mail til ødegaard om det finnes en nær undergang. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Ok. Jeg sendte nettopp mail til ødegaard om det finnes en nær undergang.Undergangen er ikke nær nå. 0 Siter
ISW Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 ok. Hvordan er det mennesker reagerer på trådene mine? Med frykt? Med misstanke? Hvorfor reagerer de?Med å tenke at du er meget syk, trenger behandling, og at det er sosialt selvmord å fortsette og skrive og sende mailer til alt og alle.Vi som skjønner at du er syk, har vondt av deg. De som ikke kjenner deg herfra som du sender mailer til, som ikke kjenner sykdommen din, kommer til å lese mailene dine høyt på årets julebord til felles underholdning. Slutt med det!!! 0 Siter
XbellaX Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 ok. Hvordan er det mennesker reagerer på trådene mine? Med frykt? Med misstanke? Hvorfor reagerer de?Vi blir lei av at du poster samme type innlegg hele tiden. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Skrevet 23. januar 2016 Ok. Jeg blir redd av at de sier at en astroide skal treffe jorden i mars 2016. Det er skjedd mange spessielle jesus mirakler på jorda har jeg sett på youtube og det sier de har en sammenheng med astroiden og planet x. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Ok. Jeg blir redd av at de sier at en astroide skal treffe jorden i mars 2016. Det er skjedd mange spessielle jesus mirakler på jorda har jeg sett på youtube og det sier de har en sammenheng med astroiden og planet x.vilken video var det du så/mente? Anonymkode: 6b39e...f85 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.