Blomsterfluen Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Skrevet 23. januar 2016 vilken video var det du så/mente?Anonymkode: 6b39e...f85denne: https://youtu.be/put_XdpLWfQ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Jeg reagerer kraftig på at forumledelsen ikke slår ned på formidling av slike videoer. Dette er ren og skjær hysteri og det fører absolutt ingenting godt med seg at disse videoene får stå. Slike konspirasjonsteorier er helt hinsides all fornuft og bør begrenses så langt det er mulig. Trådstarter er så tydelig syk og paranoid og bør ikke få tilgang til å spre sine katastrofetanker på forum. Hun har tidligere blitt kastet ut av andre fora på grunn av dette. Anonymkode: 7eb4c...326 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Skrevet 23. januar 2016 Jeg reagerer kraftig på at forumledelsen ikke slår ned på formidling av slike videoer. Dette er ren og skjær hysteri og det fører absolutt ingenting godt med seg at disse videoene får stå. Slike konspirasjonsteorier er helt hinsides all fornuft og bør begrenses så langt det er mulig. Trådstarter er så tydelig syk og paranoid og bør ikke få tilgang til å spre sine katastrofetanker på forum. Hun har tidligere blitt kastet ut av andre fora på grunn av dette. Anonymkode: 7eb4c...326jeg vilikke bli kastet ut av dol. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Da må du høre på det folk sier til deg og slutte med dette tullet. Anonymkode: 7eb4c...326 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Skrevet 23. januar 2016 Jeg reagerer kraftig på at forumledelsen ikke slår ned på formidling av slike videoer. Dette er ren og skjær hysteri og det fører absolutt ingenting godt med seg at disse videoene får stå. Slike konspirasjonsteorier er helt hinsides all fornuft og bør begrenses så langt det er mulig. Trådstarter er så tydelig syk og paranoid og bør ikke få tilgang til å spre sine katastrofetanker på forum. Hun har tidligere blitt kastet ut av andre fora på grunn av dette. Anonymkode: 7eb4c...326en annen anonym bruker spurte jo hvilken vide jeg mente. Da trodde jeg at han mente link til videoen. 0 Siter
heissenberg Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Kildekritikk er viktig Og ikke bli religiøs da siden du er så godt i gang med å sluke tvilsomme påstander God bedring 1 Siter
gråstein Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 jeg vilikke bli kastet ut av dol.Da får du slutte å skrive om disse dommedagsvideoene. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Skrevet 23. januar 2016 Da må du høre på det folk sier til deg og slutte med dette tullet.Anonymkode: 7eb4c...326det er ikke tull. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 det er ikke tull.Jo, det er tull. Anonymkode: 2dac8...495 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Skrevet 23. januar 2016 Jo, det er tull.Anonymkode: 2dac8...495det er ikke tull for meg. 0 Siter
ISW Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 det er ikke tull for meg.Jeg kan vedde 1000kr på at etter et par uker med riktige medisiner ser du at det er tull. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Skrevet 24. januar 2016 Jeg kan vedde 1000kr på at etter et par uker med riktige medisiner ser du at det er tull.jeg måtte til legevakten i går natt. Personalet hadde bestillt timen. Men han sa at jeg ikke var psykotisk fordi jeg forklarte så bra tankene mine, og jeg visste hvor jeg bodde og sånt. Så jeg trengte ikke medisiner sa yan, og sendte meg hjem. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 jeg måtte til legevakten i går natt. Personalet hadde bestillt timen. Men han sa at jeg ikke var psykotisk fordi jeg forklarte så bra tankene mine, og jeg visste hvor jeg bodde og sånt. Så jeg trengte ikke medisiner sa yan, og sendte meg hjem.De er ganske slappe på legevakten. Anonymkode: c6095...3ee 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Skrevet 24. januar 2016 De er ganske slappe på legevakten.Anonymkode: c6095...3eepersonalet tenkte at legevakten kunne litt mye om psykose. Jeg er sikkert frisk, da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 personalet tenkte at legevakten kunne litt mye om psykose. Jeg er sikkert frisk, da.Nei, det er du ikke. Anonymkode: c6095...3ee 0 Siter
Bokormen123 Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 personalet tenkte at legevakten kunne litt mye om psykose. Jeg er sikkert frisk, da.Det er vel et ganske stort spenn mellom frisk og psykotisk. Selv om du ikke er psykotisk, er det ikke frisk ut fra hva jeg leser fra deg her inne. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Skrevet 24. januar 2016 Det er vel et ganske stort spenn mellom frisk og psykotisk. Selv om du ikke er psykotisk, er det ikke frisk ut fra hva jeg leser fra deg her inne.jeg stoler ikke på at jeb er grensepsykotisk som kegevakten kalte meg, for på wikipedia står det at grensepsykose bare er et gammelt uttrykk de ikke bruker lengre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 Hva gjør du hvis internett er nede en dag? Har du overhodet et liv som innbefatter noe annet enn en skjerm? Anonymkode: 7eb4c...326 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 jeg stoler ikke på at jeb er grensepsykotisk som kegevakten kalte meg, for på wikipedia står det at grensepsykose bare er et gammelt uttrykk de ikke bruker lengre.Du bør høre mer på fagfolk enn anonyme kilder på webben. Anonymkode: c6095...3ee 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Skrevet 24. januar 2016 Du bør høre mer på fagfolk enn anonyme kilder på webben.Anonymkode: c6095...3eeok. Er legevakt like flink å diagnositisere riktig som en psykiater er? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.