Gå til innhold

hvorfor ble tråden fjernet?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Ville rette behandlingen for meg være innleggelse pp dps? Eller er det bare psykotiske som blir innlagt? Er dps kun utredning?

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Blomsterfluen

19

• AnonymBruker

13

• gråstein

4

• stjernestøv

2

Skrevet

Hva gjør du hvis internett er nede en dag? Har du overhodet et liv som innbefatter noe annet enn en skjerm?

Anonymkode: 7eb4c...326

Det er mange som ikke har det.

Skrevet

ok. Er legevakt like flink å diagnositisere riktig som en psykiater er?

Nei.

Skrevet (endret)

Ville rette behandlingen for meg være innleggelse pp dps? Eller er det bare psykotiske som blir innlagt? Er dps kun utredning?

Det kan ikke vi svare på, men oppstart på medisiner igjen vil sikkert helpe.

Endret av gråstein
Blomsterfluen
Skrevet

Det kan ikke vi svare på, men oppstart på medisiner igjen vil sikkert helpe.

jeg tror ikke jeg trenger medisiner nå, for i dag går det bedre. Kanskje det gare varven bivirkning av å slutte på abilify, som har gått over nå.

Skrevet

jeg stoler ikke på at jeb er grensepsykotisk som kegevakten kalte meg, for på wikipedia står det at grensepsykose bare er et gammelt uttrykk de ikke bruker lengre.

Jada, Wikipedia er omtrent like mye å stole på som YouTube er....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...