Blomsterfluen Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Skrevet 24. januar 2016 Ville rette behandlingen for meg være innleggelse pp dps? Eller er det bare psykotiske som blir innlagt? Er dps kun utredning? 0 Siter
gråstein Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 Hva gjør du hvis internett er nede en dag? Har du overhodet et liv som innbefatter noe annet enn en skjerm?Anonymkode: 7eb4c...326Det er mange som ikke har det. 0 Siter
gråstein Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 ok. Er legevakt like flink å diagnositisere riktig som en psykiater er?Nei. 0 Siter
gråstein Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 (endret) Ville rette behandlingen for meg være innleggelse pp dps? Eller er det bare psykotiske som blir innlagt? Er dps kun utredning?Det kan ikke vi svare på, men oppstart på medisiner igjen vil sikkert helpe. Endret 24. januar 2016 av gråstein 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Skrevet 24. januar 2016 Det kan ikke vi svare på, men oppstart på medisiner igjen vil sikkert helpe.jeg tror ikke jeg trenger medisiner nå, for i dag går det bedre. Kanskje det gare varven bivirkning av å slutte på abilify, som har gått over nå. 0 Siter
Bokormen123 Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 jeg stoler ikke på at jeb er grensepsykotisk som kegevakten kalte meg, for på wikipedia står det at grensepsykose bare er et gammelt uttrykk de ikke bruker lengre.Jada, Wikipedia er omtrent like mye å stole på som YouTube er.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.