Gå til innhold

Jeg har googlet abilify

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det står at den gir vektøkning, men jeg har til nå gått ned 10 kg ved å telle kalorier og legge om kosthold så man skal ikke stole blindt på Internett 

ikke har jeg hatt depresjoner heller, men mani , men ikke etter at de økte dosen, litium har blitt overflødig bank i bordet men jeg spiser også mye fisk og kyllingfilet 

Skrevet

Og det står at den gir vektøkning, men jeg har til nå gått ned 10 kg ved å telle kalorier og legge om kosthold så man skal ikke stole blindt på Internett 

ikke har jeg hatt depresjoner heller, men mani , men ikke etter at de økte dosen, litium har blitt overflødig bank i bordet men jeg spiser også mye fisk og kyllingfilet 

Det er vel forskjellig fra person til person, jeg la ikke på meg da jeg tok abilify men de hjalp jo ikke. Var tynn da, savner det. Men ble veldig stiv av de pillene. 

Skrevet

Det er vel forskjellig fra person til person, jeg la ikke på meg da jeg tok abilify men de hjalp jo ikke. Var tynn da, savner det. Men ble veldig stiv av de pillene. 

jeg ble stiv i begynnelsen og fikk litt angst og rastløshet da jeg økte for raskt også, men heldigvis har det gitt seg

abilift er eneste ap som ikke gir meg rastløse bein. Prøvde en 5 MG zyprexa nylig for å sove, men det virket mot sin hensikt for fikk så rastløse bein og samt jeg stekte meg en biff kl 6 på morgenen

Skrevet

Hvilken dose tok du? Jeg måtte opp i 20 mg

Nå tar jeg 400 MG abilify maintena og det tok flere mnd før jeg ble stabil på det slik min lege sa

Skrevet

jeg ble stiv i begynnelsen og fikk litt angst og rastløshet da jeg økte for raskt også, men heldigvis har det gitt seg

abilift er eneste ap som ikke gir meg rastløse bein. Prøvde en 5 MG zyprexa nylig for å sove, men det virket mot sin hensikt for fikk så rastløse bein og samt jeg stekte meg en biff kl 6 på morgenen

Godt du har funnet noe du kan leve med da. 

Skrevet

Godt du har funnet noe du kan leve med da. 

ja jeg er veldig heldig... 

Skrevet

Hvilken dose tok du? Jeg måtte opp i 20 mg

Nå tar jeg 400 MG abilify maintena og det tok flere mnd før jeg ble stabil på det slik min lege sa

Jo jeg tok 30 mg, da jeg ble så stiv prøvde de med 15 mg. Nei den funket ikke for meg da, men mulig den hadde funket nå. 

Skrevet

Jo jeg tok 30 mg, da jeg ble så stiv prøvde de med 15 mg. Nei den funket ikke for meg da, men mulig den hadde funket nå. 

jeg ville krevd latuda man skal ha noe å si selv...

Skrevet

Jeg syns også det hjelper å få snakket med legen min på DPS, håper hun ikke skriver meg ut

Skrevet

jeg ville krevd latuda man skal ha noe å si selv...

Ja skal gjøre det. Den er vel vektnøytral?

Skrevet

Ja skal gjøre det. Den er vel vektnøytral?

ja tror faktisk det

Skrevet

ja tror faktisk det

Stod vektøkning som bivirkning på den også :( 

Skrevet

Stod vektøkning som bivirkning på den også :( 

det står det på alle, abilify også, men det er zyprexa og seroquel som er sultfremmende og søtsugfremmende og såååå vektøkende.

hva med mer gammeldagse ap?

hva med serdolect, den fikk jeg prøve men fikk restless legs da

Skrevet

det står det på alle, abilify også, men det er zyprexa og seroquel som er sultfremmende og søtsugfremmende og såååå vektøkende.

hva med mer gammeldagse ap?

hva med serdolect, den fikk jeg prøve men fikk restless legs da

Ja det står vel det på alle. Får klare meg uten da, iallefall med mindre. 

Skrevet

Det står, men slipper du den hungeren klarer man gå ned, jeg er bevis

Skrevet

Det står, men slipper du den hungeren klarer man gå ned, jeg er bevis

Det er ikke alle som får det nei. Lurer på om jeg rett og slett skal prøve abilify igjen. Må jo ha noe jeg skulle ha sagt. 

Skrevet

Det er ikke alle som får det nei. Lurer på om jeg rett og slett skal prøve abilify igjen. Må jo ha noe jeg skulle ha sagt. 

hvis du prøver abilify begynn på 5 mg og økt veldig sakte så kanskje du slipper bivirkninger...

Skrevet

hvis du prøver abilify begynn på 5 mg og økt veldig sakte så kanskje du slipper bivirkninger...

Ja skal prøve på det, må bare få dem først. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...