stjernestøv Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Jeg har pleid å ta 100 mg til 150 mg seroquel for å sove, må jeg da trappe ned eller er det bare å slutte tvert? Sykepleieren sa jeg kunne slutte, men da fikk jeg ikke sove. Men jeg må vel bare finne meg i i å ikke få sove i begynnelsen? Får jeg sove igjen etterhvert tror du? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Skrevet 23. januar 2016 Tenker også at jeg prøver meg på 1 mg risperdal, gikk jo ned ti kilo når jeg halverte den før. Så derfor, og det er ikke sikkert jeg trenger 2 mg risperdal lenger, det vil jo tiden vise. Det er ingen skam å snu. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Tenker også at jeg prøver meg på 1 mg risperdal, gikk jo ned ti kilo når jeg halverte den før. Så derfor, og det er ikke sikkert jeg trenger 2 mg risperdal lenger, det vil jo tiden vise. Det er ingen skam å snu. Hvorfor spør du om dette når du allerede har bestemt deg? Tror du NHD kommer til å anbefale at du slutter på medisiner? Anonymkode: 4e6ce...f9f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Skrevet 23. januar 2016 Hvorfor spør du om dette når du allerede har bestemt deg? Tror du NHD kommer til å anbefale at du slutter på medisiner?Anonymkode: 4e6ce...f9fHan kan svare på om det er nødvendig å redusere seroquel før jeg kutter det helt ut, eller om det beste er å bare kutte det ut. Nei han anbefaler vel ikke det, men han har sagt før at litt er bedre enn ingenting. Så da tror jeg på det. 0 Siter
kasssy Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 må definitivt trappe ned.. mener nå jeg. selv brukte jeg 200 mg truxal, og trappet ned 25 mg hver 7-14ende dag. og ligger nå helt fint på 100 mg. tror neppe det blir særlig vellykket å bråslutte. trapper man ned ekstremt sakte, får man lite bivirkninger, viktig å være tålmodig på slike ting.. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Skrevet 23. januar 2016 må definitivt trappe ned.. mener nå jeg. selv brukte jeg 200 mg truxal, og trappet ned 25 mg hver 7-14ende dag. og ligger nå helt fint på 100 mg. tror neppe det blir særlig vellykket å bråslutte. trapper man ned ekstremt sakte, får man lite bivirkninger, viktig å være tålmodig på slike ting..Er sykepleieren plink i boksen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.