Gå til innhold

NHD/slutte med seroquel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pleid å ta 100 mg til 150 mg seroquel for å sove, må jeg da trappe ned eller er det bare å slutte tvert? Sykepleieren sa jeg kunne slutte, men da fikk jeg ikke sove. Men jeg må vel bare finne meg i i å ikke få sove i begynnelsen? Får jeg sove igjen etterhvert tror du?

Skrevet

Tenker også at jeg prøver meg på 1 mg risperdal, gikk jo ned ti kilo når jeg halverte den før. Så derfor, og det er ikke sikkert jeg trenger 2 mg risperdal lenger, det vil jo tiden vise. Det er ingen skam å snu. 

Skrevet

Tenker også at jeg prøver meg på 1 mg risperdal, gikk jo ned ti kilo når jeg halverte den før. Så derfor, og det er ikke sikkert jeg trenger 2 mg risperdal lenger, det vil jo tiden vise. Det er ingen skam å snu. 

Hvorfor spør du om dette når du allerede har bestemt deg? Tror du NHD kommer til å anbefale at du slutter på medisiner?

Anonymkode: 4e6ce...f9f

Skrevet

Hvorfor spør du om dette når du allerede har bestemt deg? Tror du NHD kommer til å anbefale at du slutter på medisiner?

Anonymkode: 4e6ce...f9f

Han kan svare på om det er nødvendig å redusere seroquel før jeg kutter det helt ut, eller om det beste er å bare kutte det ut. Nei han anbefaler vel ikke det, men han har sagt før at litt er bedre enn ingenting. Så da tror jeg på det. 

Skrevet

må definitivt trappe ned.. mener nå jeg. selv brukte jeg 200 mg truxal, og trappet ned 25 mg hver 7-14ende dag. og ligger nå helt fint på 100 mg. tror neppe det blir særlig vellykket å bråslutte. trapper man ned ekstremt sakte, får man lite bivirkninger, viktig å være tålmodig på slike ting..

Skrevet

må definitivt trappe ned.. mener nå jeg. selv brukte jeg 200 mg truxal, og trappet ned 25 mg hver 7-14ende dag. og ligger nå helt fint på 100 mg. tror neppe det blir særlig vellykket å bråslutte. trapper man ned ekstremt sakte, får man lite bivirkninger, viktig å være tålmodig på slike ting..

Er sykepleieren plink i boksen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...