AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Jeg fungerer nå. Sjelden noen ser det på meg lenger. Men jeg har mye selvmordstanker. Ser ikke vitsen med livet. Føler meg mye tom og det er lite som gleder meg. Føler det nå ligger mer mot anhedoni. Likevel kan livet innimellom glimte litt til igjen. Grunnen til at jeg tror medisinene har betydning er at de ikke bare påvirker de negative følelsene. De er også med å påvirke de positive. De positive følelsene som er med på å gi livet mening. De positive følelsene som holder livslysten oppe selv når vi møter motgang og vanskeligheter. Er det andre som opplever at medisinene bare endrer depresjonene til en annen type depresjon som ligger mer mot anhedoni? Anonymkode: e08aa...a9f 0 Siter
PNG Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Mange hevder antidepressiva gjorde / gjør dem avflatet, noen mener det er verre enn utgangspunktet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Mange hevder antidepressiva gjorde / gjør dem avflatet, noen mener det er verre enn utgangspunktet.Kanskje på tide å prøve uten. Får nok ikke et sikkert svar uten jeg gjør det. Anonymkode: e08aa...a9f 0 Siter
PNG Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Kanskje på tide å prøve uten. Får nok ikke et sikkert svar uten jeg gjør det.Anonymkode: e08aa...a9fSnakk med legen din. 0 Siter
PNG Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Kanskje på tide å prøve uten. Får nok ikke et sikkert svar uten jeg gjør det.Anonymkode: e08aa...a9fMeningen med det jeg sa var ikke at det var noe jeg mente, det var bare fakta om hva endel mennesker mener å oppleve. Så får du ta stilling til dette selv i samråd med behandlende lege. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Meningen med det jeg sa var ikke at det var noe jeg mente, det var bare fakta om hva endel mennesker mener å oppleve. Så får du ta stilling til dette selv i samråd med behandlende lege.Jeg tviler på at dette er noe legen kan ta stilling til. Det er nok kun et forsøk som vil gi svaret. Og da blir det om jeg våger å forsøke. Anonymkode: e08aa...a9f 0 Siter
PNG Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Jeg tviler på at dette er noe legen kan ta stilling til. Det er nok kun et forsøk som vil gi svaret. Og da blir det om jeg våger å forsøke.Anonymkode: e08aa...a9fJeg vet ikke om det kun er forsøk som vil gi svaret, men i alle tilfeller må du snakke med legen om endringer i medisineringen. Din lege som du går til på legekontoret og har juridisk ansvar for medisineringen av deg. 0 Siter
gråstein Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 Svart er ja. Noen ganger er "kuren" verre enn "sykdommen". 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 Svart er ja. Noen ganger er "kuren" verre enn "sykdommen".Det er det jeg har mistanke om. Anonymkode: e08aa...a9f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.