AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 Jeg vil ikke mene noe om du skal slutte med medisiner eller ikke ,du må gjøre det som du mener er best for deg ,ikke hva folk på DOL mener. Det er fordeler og bakdeler med alt også medisiner og det er ikke et absolutt at en må gå på medisiner ved psykose sykdom Men det er lurt å tenke nøye igjennom om du skal ta medisiner eller ikke så du tar et veloverveid valg. Anonymkode: 07a1b...e13 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Skrevet 24. januar 2016 Jeg vil ikke mene noe om du skal slutte med medisiner eller ikke ,du må gjøre det som du mener er best for deg ,ikke hva folk på DOL mener. Det er fordeler og bakdeler med alt også medisiner og det er ikke et absolutt at en må gå på medisiner ved psykose sykdom Men det er lurt å tenke nøye igjennom om du skal ta medisiner eller ikke så du tar et veloverveid valg.Anonymkode: 07a1b...e13Har tatt et valg, slutter med seroquel og reduserer på risperdal. Det tror jeg er det beste for meg. Er ikke sikkert jeg har en psykose sykdom i det hele tatt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Skrevet 24. januar 2016 Dessuten har jeg likt å høre musikk i dag, det er fordi jeg har mindre ap i kroppen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 Har tatt et valg, slutter med seroquel og reduserer på risperdal. Det tror jeg er det beste for meg. Er ikke sikkert jeg har en psykose sykdom i det hele tatt. Hva led du av i fjord sommer da? Anonymkode: 31d59...89f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Skrevet 24. januar 2016 Hva led du av i fjord sommer da?Anonymkode: 31d59...89fAngst og for masse inntrykk. + åpne kanaler. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 Jeg skulle også ønske at Stjernestøv - og andre som opplever stor vektøkning mens de går på medisiner - fikk en bedre oppfølgning. Dessverre er det jo mange som opplever betydelig vektøkning. For meg er det et paradoks at pasienter heller gis tilbud om vafler enn turgruppe i regi av spesialisthelsetjenesten når de allerede har nådd en høy BMI. Hei!Enig i det,samtidig viser dette også litt holdningen, og at man enda har et godt stykke igjen før dette blir tatt på skikkelig alvor av , ja kanskje flertallet av psykiatere.Det er for lett å sette mennesker, og feks barn på psykofarmika, motstanden mot at ting skyldes medisinene og ikke sykdommen er videre påfallende stor. 0 Siter
XbellaX Skrevet 25. januar 2016 Skrevet 25. januar 2016 Jeg må tilstå at jeg kanskje hadde trodd at du sørget for ikke å ha ski;-)Jeg blir rørt over hvor godt du kjenner meg etter disse årene ;-) Du som selger, eller?http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=46166704&fks=46166704😂hahahaha!! dagens beste!! Bjørn har skjønt det! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.