Gå til innhold

AP er ikke bra.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke mene noe om du skal slutte med medisiner eller ikke ,du må gjøre det som du mener er best for deg ,ikke hva folk på DOL mener. 

Det er fordeler og bakdeler med alt også medisiner og det er ikke et absolutt at en må gå på medisiner ved psykose sykdom Men det er lurt å tenke nøye igjennom om du skal ta medisiner eller ikke så du tar et veloverveid valg.

Anonymkode: 07a1b...e13

Skrevet

Jeg vil ikke mene noe om du skal slutte med medisiner eller ikke ,du må gjøre det som du mener er best for deg ,ikke hva folk på DOL mener. 

Det er fordeler og bakdeler med alt også medisiner og det er ikke et absolutt at en må gå på medisiner ved psykose sykdom Men det er lurt å tenke nøye igjennom om du skal ta medisiner eller ikke så du tar et veloverveid valg.

Anonymkode: 07a1b...e13

Har tatt et valg, slutter med seroquel og reduserer på risperdal. Det tror jeg er det beste for meg. Er ikke sikkert jeg har en psykose sykdom i det hele tatt. 

Skrevet

Dessuten har jeg likt å høre musikk i dag, det er fordi jeg har mindre ap i kroppen. 

Skrevet

Har tatt et valg, slutter med seroquel og reduserer på risperdal. Det tror jeg er det beste for meg. Er ikke sikkert jeg har en psykose sykdom i det hele tatt. 

Hva led du av i fjord sommer da?

Anonymkode: 31d59...89f

Skrevet

Hva led du av i fjord sommer da?

Anonymkode: 31d59...89f

Angst og for masse inntrykk. + åpne kanaler. 

Skrevet

Jeg skulle også ønske at Stjernestøv - og andre som opplever stor vektøkning mens de går på medisiner - fikk en bedre oppfølgning. Dessverre er det jo mange som opplever betydelig vektøkning. For meg er det et paradoks at pasienter heller gis tilbud om vafler enn turgruppe i regi av spesialisthelsetjenesten når de allerede har nådd en høy BMI.

Hei!

Enig i det,

samtidig viser dette også litt holdningen, og at man enda har et godt stykke igjen før dette blir tatt på skikkelig alvor av , ja kanskje flertallet av psykiatere.

Det er for lett å sette mennesker, og  feks barn på psykofarmika, motstanden mot at ting skyldes medisinene og ikke sykdommen er videre påfallende stor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...