Annkarin Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 Jeg sover og hviler en del på rommet mitt, og overhørte en samtale hun jeg bor med hadde med søsteren sin, jo, det var så kjedelig at jeg lå og sov hele tiden, jeg var akkurat som mora deres som er schizofren. Synes dette var utrivelig. Kan ikke noe for at jeg er trøtt og sliten. Hun får energi med folk, jeg får alene 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 Hva var det venninna sa som ikke er sant? Anonymkode: f527c...85f 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 Jeg sover og hviler en del på rommet mitt, og overhørte en samtale hun jeg bor med hadde med søsteren sin, jo, det var så kjedelig at jeg lå og sov hele tiden, jeg var akkurat som mora deres som er schizofren. Synes dette var utrivelig. Kan ikke noe for at jeg er trøtt og sliten. Hun får energi med folk, jeg får aleneIkke noe å bry seg om. Hun mente det neppe vondt, hun fortalte bare sin venninne hvordan hun føler det ang at du hviler mye. Kanskje hun hadde forestilt seg at dere skulle gjøre masse ting sammen? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 Skrevet 25. januar 2016 Hun baksnakket deg ikke. Hun sa ikke noe stygt om deg, men snakket om sine egne følelser. D.v.s. hvis ikke hun sa noe mer som du ikke gjengir her. Det at hun synes at det er kjedelig at du ligger og sover hele tiden er ikke vondt om deg, men kanskje gjorde det vondt for deg at hun sammenlignet deg med sin scisofreni mor og at du ble redd? Går du til noen du kan diskutere dette med? Anonymkode: 95376...9e5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.