Gå til innhold

Baksnakket i mitt eget hjem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sover og hviler en del på rommet mitt, og overhørte en samtale hun jeg bor med hadde med søsteren sin, jo, det var så kjedelig at jeg lå og sov hele tiden, jeg var akkurat som mora deres som er schizofren. Synes dette var utrivelig. Kan ikke noe for at jeg er trøtt og sliten. Hun får energi med folk, jeg får alene

Skrevet

Hva var det venninna sa som ikke er sant?

Anonymkode: f527c...85f

Skrevet

Jeg sover og hviler en del på rommet mitt, og overhørte en samtale hun jeg bor med hadde med søsteren sin, jo, det var så kjedelig at jeg lå og sov hele tiden, jeg var akkurat som mora deres som er schizofren. Synes dette var utrivelig. Kan ikke noe for at jeg er trøtt og sliten. Hun får energi med folk, jeg får alene

Ikke noe å bry seg om. Hun mente det neppe vondt, hun fortalte bare sin venninne hvordan hun føler det ang at du hviler mye. Kanskje hun hadde forestilt seg at dere skulle gjøre masse ting sammen?

Skrevet

Hun baksnakket deg ikke.  Hun sa ikke noe stygt om deg, men snakket om sine egne følelser.  D.v.s. hvis ikke hun sa noe mer som du ikke gjengir her.  Det at hun synes at det er kjedelig at du ligger og sover hele tiden er ikke vondt om deg, men kanskje gjorde det vondt for deg at hun sammenlignet deg med sin scisofreni mor og at du ble redd?  Går du til noen du kan diskutere dette med?

Anonymkode: 95376...9e5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...