Gå til innhold

NHD grensepsykose?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Ok. Hvordan kan jeg være psykotisk og samtidig kunne formulere meg skikkelig bra? Jeg vet tillogmed hvor lenge jeg har bodd der jeg bor.

Skrevet

Ok. Hvordan kan jeg være psykotisk og samtidig kunne formulere meg skikkelig bra? Jeg vet tillogmed hvor lenge jeg har bodd der jeg bor.

Skikkelig bra var vel en mild overdrivelse? At du vet hvor lenge du har bodd der du bor er heller ikke et bevis på at du ikke har psykose. Neste gang du ser noe rart så får du ta bilde av det slik at du kan få en forklaring på hva det er du så.

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg skal stole på det NHD og dere sier om at jeg ikke er frisk hviss psykiater er enig. Jeg tipper dere ble stille nå, fordi dere tenker sikkert at siden NHD ikke har sett papirene mine, så kan han ikke sette diagnose over nettet.

Blomsterfluen
Skrevet

Skikkelig bra var vel en mild overdrivelse? At du vet hvor lenge du har bodd der du bor er heller ikke et bevis på at du ikke har psykose. Neste gang du ser noe rart så får du ta bilde av det slik at du kan få en forklaring på hva det er du så.

ok. Jeg tok bilde av solen for 2 dager siden. Den var enormt stor.

Skrevet

en måned

Ok. Ønsker deg god bedring :) 

Skrevet

Jeg skal stole på det NHD og dere sier om at jeg ikke er frisk hviss psykiater er enig. Jeg tipper dere ble stille nå, fordi dere tenker sikkert at siden NHD ikke har sett papirene mine, så kan han ikke sette diagnose over nettet.

så slutt å spam på ett psykiatri forum og si at du ikke er syk, hvis du mener du ikke er det.

skal love deg at du ikke kommer til å kjenne noe om denne nibiru planeten kræsjer i jorden uansett...

Anonymkode: 2346e...bec

Blomsterfluen
Skrevet

så slutt å spam på ett psykiatri forum og si at du ikke er syk, hvis du mener du ikke er det.
skal love deg at du ikke kommer til å kjenne noe om denne nibiru planeten kræsjer i jorden uansett...

jeg spammer ikke på forumet at jeg ikke er syk, jeg er bare veldig skeptisk på hva jeg skal stole på!

Skrevet

Ikke vits i å være frekk :( 

Skrevet

Ikke vits i å være frekk :( 

Det er jo forsåvidt forståelig at man blir _litt_ lei av å lese disse trådene om at verden går under hver dag.

Synes også at trådstarter har en arrogant måte å formulere seg på når hun er syk (av typen "jeg er helt frisk, det er alle andre det er noe galt med")

Skrevet

Det er jo forsåvidt forståelig at man blir _litt_ lei av å lese disse trådene om at verden går under hver dag.

Synes også at trådstarter har en arrogant måte å formulere seg på når hun er syk (av typen "jeg er helt frisk, det er alle andre det er noe galt med")

yepp, personlig syns jeg en Ban, eller timeout er på sin plass, trådstarter har gang på gang vist at han-hun gir blanke blaffen i hva andre skriver og hevder at alle andre er syke-trangsynte..

Blomsterfluen
Skrevet

yepp, personlig syns jeg en Ban, eller timeout er på sin plass, trådstarter har gang på gang vist at han-hun gir blanke blaffen i hva andre skriver og hevder at alle andre er syke-trangsynte..

det har jeg aldri sagt at dere er!

Skrevet

Helt enig.

Anonymkode: 7fa9a...841

Skrevet

Jeg tipper dere ble stille nå, fordi dere tenker sikkert at siden NHD ikke har sett papirene mine, så kan han ikke sette diagnose over nettet.

Han skrev "etter min mening" om situasjonen din akkurat nå i det siste.  Verken han eller noen andre på DOL kan vurdere deg ut fra annet enn det du poster her, og det har vært svært ubalansert den siste tiden. 

Hvis du har hatt regelmessig kontakt med en annen psykiater, vil h*n kunne sammenlikne oppførselen din med hvordan den har vært tidligere og se den i sammenheng med medisinbruken.  Men uansett hva slags navn det har, vil du ikke få støtte for dommedagsteoriene eller trangen til å søke "sannheten" på sære websider.  Internett er ubrukelig hvis man er totalt ukritisk.

Blomsterfluen
Skrevet

Helt enig.

Anonymkode: 7fa9a...841

jeg har aldri sagt at dere er trangsynte, syke eller noe sånt. Jeg ønsker ikke starte en krangel, men nå ser det ut til at mange går imot meg og ønsker meg bort. Det er ikke snillt.

Skrevet

Folk skriver forskjellige ting her, sånn er det bare. Er jo bare å ikke lese det da hvis du blir lei. 

Skrevet

Vi går ikke imot _deg_ , det er meningene dine, og din oppfattelse av virkeligheten vi "går imot".

Blomsterfluen
Skrevet

Vi går ikke imot _deg_ , det er meningene dine, og din oppfattelse av virkeligheten vi "går imot".

ok.

Skrevet

ok. Hva skal jeg gjøre når mamma sier at jeg ikke er gal, bare at jeg har et tankekjør?

Det viktigste nå, er at du viser vikarlegen ditt innlegg og svaret fra NHD. Dette for å bli henvist videre til en spesialst (psykiater eller psykolog) som kan avgjøre om du er psykotisk eller ikke. Vi er mange som bryr oss om deg, og den du bør høre på aller mest her inne er NHD som tross alt er spesialst her inne og har fulgt innleggene dine i lang tid. 

Anonymkode: 73ff4...e7a

Blomsterfluen
Skrevet

Det viktigste nå, er at du viser vikarlegen ditt innlegg og svaret fra NHD. Dette for å bli henvist videre til en spesialst (psykiater eller psykolog) som kan avgjøre om du er psykotisk eller ikke. Vi er mange som bryr oss om deg, og den du bør høre på aller mest her inne er NHD som tross alt er spesialst her inne og har fulgt innleggene dine i lang tid. 

Anonymkode: 73ff4...e7a

ok. Jeg skal vise innleggene til psykiater og lege.

Skrevet

ok. Jeg tok bilde av solen for 2 dager siden. Den var enormt stor.

Var det da du så de to kulene? Ser du kulene på bildet?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...