Gå til innhold

NHD grensepsykose?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Var det da du så de to kulene? Ser du kulene på bildet?

det var ikke da jeg såg kulene, men jeg såg kulene når jeg kikket inn i sola mens jeg gikk en tur.

Skrevet

det var ikke da jeg såg kulene, men jeg såg kulene når jeg kikket inn i sola mens jeg gikk en tur.

Du kikket INN i sola, og så to kuler etterpå? Hmmm, det må du da skjønne hvorfor skjedde??? Ærlig talt, menneske!

Blomsterfluen
Skrevet

Du kikket INN i sola, og så to kuler etterpå? Hmmm, det må du da skjønne hvorfor skjedde??? Ærlig talt, menneske!

eg så ro kuler INNI sola. Ikke etterpå.

Skrevet

eg så ro kuler INNI sola. Ikke etterpå.

Igjen - du så INNI sola - og du tror ikke det påvirker øynene dine i det hele tatt? Hvilke farger hadde disse kulene?

Skrevet

Mm...da hjelper det jo ikke at du har tatt bilde av sola, du må ta bilde av de fenomenene du mener at du ser.

Blomsterfluen
Skrevet

Igjen - du så INNI sola - og du tror ikke det påvirker øynene dine i det hele tatt? Hvilke farger hadde disse kulene?

samme farge som sola.

Blomsterfluen
Skrevet

Så nå tror dere at jeg såg to soler mens jeg kikket inn i sola tror jeg, siden dere plutselig ikke skriver mer. Har dere kikket på sola i dag og sett to soler?

Skrevet

Så nå tror dere at jeg så to soler mens jeg kikket inn i sola tror jeg, siden dere plutselig ikke skriver mer. Har dere kikket på sola i dag og sett to soler?

Her jeg bor er det overskyet i dag. 

Jeg gjentar hva jeg skrev til deg for noen få dager siden: Ikke se direkte på sola, selv med solbriller kan det skade synet ditt.  Hvem som helst vil "se" opptil flere lysende kuler etter å ha sett mot / nær sola.  Og uansett om du så to soler på den ene eller andre måten, har det en helt naturlig forklaring: https://metlex.met.no/wiki/Sun_dog

Skrevet

Det er jo forsåvidt forståelig at man blir _litt_ lei av å lese disse trådene om at verden går under hver dag.

Synes også at trådstarter har en arrogant måte å formulere seg på når hun er syk (av typen "jeg er helt frisk, det er alle andre det er noe galt med")

Det er visst mye du ikke liker her inne. 

Skrevet

Det er visst mye du ikke liker her inne. 

Det er ikke mye jeg ikke liker her inne. Det er i bunn og grunn bare når samme spørsmål gjentas igjen og igjen og igjen og igjen. Altså Blomsterfluens mas om verdens undergang og ditt mas om å slutte med medisiner.

Skjønner at det er et utslag av sykdom (jeg har jo mast et par ganger om det har vært noe galt med meg), men det er lov å ta til fornuft etterhvert. Ja, faktisk må man "ta seg sammen" iblant.

Skrevet

Synes også at trådstarter har en arrogant måte å formulere seg på når hun er syk (av typen "jeg er helt frisk, det er alle andre det er noe galt med")

Det er forskjell på hvilke forutsetninger folk har i kommunikasjon med andre. Dersom det skal stilles like krav til alle, så vil det i praksis virke svært ekskluderende.

Skrevet

Så nå tror dere at jeg såg to soler mens jeg kikket inn i sola tror jeg, siden dere plutselig ikke skriver mer. Har dere kikket på sola i dag og sett to soler?

Det var da en spenstig konklusjon. Her er det overskyet så jeg får ikke sett på sola. Uansett så har sola et for skarpt lys til at jeg kan klare å se "inni" den. Kanskje det var solflekker du så.

Blomsterfluen
Skrevet

Jorden skulle også gå under i 2012, som så mange ganger før. Her er en interessant artikkel om emnet - like relevant i dag:

http://www.tek.no/artikler/derfor-gar-ikke-jorden-under/114826

ok. Hva kan da dommedagstrompetene ha betydd? (De på youtube) gud sa at før dommedag vil det sees 2 soler på himmelen og høres 7 trompeter, og folk har jo filmet denne ekstra solen på youtube, og jeg kunne se at det ikke bare var refleksjon på linsa. Hva var det?

Skrevet

Det er ikke mye jeg ikke liker her inne. Det er i bunn og grunn bare når samme spørsmål gjentas igjen og igjen og igjen og igjen. Altså Blomsterfluens mas om verdens undergang og ditt mas om å slutte med medisiner.

Skjønner at det er et utslag av sykdom (jeg har jo mast et par ganger om det har vært noe galt med meg), men det er lov å ta til fornuft etterhvert. Ja, faktisk må man "ta seg sammen" iblant.

Men ingen tvinger deg til å lese det, at du gidder å bruke krefter på ¨å irritere deg. 

Blomsterfluen
Skrevet

Og i tillegg så sier tillogmed en norsk side at NASA holder det hemmelig for ikke å skape massehysteri...

Skrevet

Og i tillegg så sier tillogmed en norsk side at NASA holder det hemmelig for ikke å skape massehysteri...

nyhetsspeilet.no ?

Skrevet

ok. Hva kan da dommedagstrompetene ha betydd? (De på youtube) gud sa at før dommedag vil det sees 2 soler på himmelen og høres 7 trompeter, og folk har jo filmet denne ekstra solen på youtube, og jeg kunne se at det ikke bare var refleksjon på linsa. Hva var det?

Filmtriks?

Skrevet

Men ingen tvinger deg til å lese det, at du gidder å bruke krefter på ¨å irritere deg. 

Det har du rett i, men jeg tror ikke akkurat jeg er alene.

Skrevet

Det har du rett i, men jeg tror ikke akkurat jeg er alene.

Nei det er vel deg og en person til.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...