Gå til innhold

NHD grensepsykose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tipper at rødfargen er fra nibiru. Det er ganske rar solnedgang. Jeg har nemlig sett nibiru solnedganger på youtube og de likner litt. The goverment ceeping it secret, står det over alt.

Tror ikke det...

Skrevet

Jeg skal innrømme at jeg har hatt litt kort lunte ovenfor dere i det siste, Blomsterfluen og Stjernestøv. Beklager det. Skjønner sånn egentlig at de rare tingene dere gjentar nok er et utslag av hhv sykdom og frustrasjon. 

Nå skal jeg ikke kommentere hhv verdens undergang og å slutte med medisiner flere ganger. Ikke for jeg er enig, men for at dere skal få lov å gjøre som dere vil uten at jeg skal legge meg opp i det.

Skrevet

Jeg skal innrømme at jeg har hatt litt kort lunte ovenfor dere i det siste, Blomsterfluen og Stjernestøv. Beklager det. Skjønner sånn egentlig at de rare tingene dere gjentar nok er et utslag av hhv sykdom og frustrasjon. 

Nå skal jeg ikke kommentere hhv verdens undergang og å slutte med medisiner flere ganger. Ikke for jeg er enig, men for at dere skal få lov å gjøre som dere vil uten at jeg skal legge meg opp i det.

Ok, takk for det. Må jo være en lettelse for deg å gi slipp på dette ;) 

Skrevet

Jeg synes det er rart dol og NHD godtar at man diskuterer konspirasjonsteorier med en åpenbart syk person. Synes dere at hun blir friskere av å diskutere disse vrangforestillingene i dagesvis. 

Anonymkode: 73ff4...e7a

Skrevet

Jeg tror det er viktig å minne seg selv på at vi alle har forskjellige utfordringer og ting vi sliter med.  Det er mange ganger jeg har hatt problemer med å forstå ting du også har slitt med, slik du også  mange ganger har hatt problemer med å forstå hva jeg sliter med.  Men jeg forstår at vi alle har forskjellige utfordringer i livet.  Blomsterfluen og Stjernestøv har også sine utfordringer. Selv om ikke alle er enig med meg så mener jeg at på et psykiatriforum må det være plass for alle. 

Anonymkode: e1348...08a

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg synes det er rart dol og NHD godtar at man diskuterer konspirasjonsteorier med en åpenbart syk person. Synes dere at hun blir friskere av å diskutere disse vrangforestillingene i dagesvis. 

Anonymkode: 73ff4...e7a

Nei, det er ikke greit. Det beste er å overse det.

Til Blomsterfluen: Ta med en utskrift av det jeg har skrevet med til legen/psykiateren din. Du trenger nå å oppsøke profesjonell hjelp.

Blomsterfluen
Skrevet

Nei, det er ikke greit. Det beste er å overse det.

Til Blomsterfluen: Ta med en utskrift av det jeg har skrevet med til legen/psykiateren din. Du trenger nå å oppsøke profesjonell hjelp.

ok.

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

ok.

Vi stenger nå denne tråden, da vi ikke anser videre diskusjon som konstruktivt.

• Gjest låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...