Annkarin Skrevet 25. januar 2016 Skrevet 25. januar 2016 Er det noen måte å bekjempe stort søvnbehov på som kommer ofte PGA bipolar lidelse? Ville man fått Ritalin e.l om man bodde i USA?jeg synes det er kjipt å sove og hvile så mye at andre reagerer negativt, men klarer ikke bekjempe det. Står opp og gjør mine gjøremål, men sover og hviler når jeg har fri selv om jeg sov på natten 0 Siter
Annkarin Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Skrevet 25. januar 2016 Kan søvnbehovet komme av lamictal?? 0 Siter
PNG Skrevet 25. januar 2016 Skrevet 25. januar 2016 Kanskje det kommer av AP. Mener å huske at noen nevnte at man ble doven av APedop. 0 Siter
Annkarin Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Skrevet 25. januar 2016 Kanskje det kommer av AP. Mener å huske at noen nevnte at man ble doven av APedop.nei jeg var sånn før AP og på zyprexa sov jeg passe, på lamictal og litium sov jeg periodevis helt ekstremt og var helt ødelagt men da slet jeg med stoffskiftet, men det kom seg av seg selv, tvang meg på trening 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.