swingstang Skrevet 26. januar 2016 Skrevet 26. januar 2016 Redd for at gutten min skal havne i en ulykke og dø. Ser for meg scenarioer. Holder på å begynne å gråte bare jeg tenker på det.Redd for at jobben ryker og at jeg avsløres som en bløff som ikke er flink nok. at tabber jeg har gjort samler seg opp til en uoverkommelig haug som er helt uhåndterlig.Våkner 10-15 ganger om natta med angst og får knapt sove sammenhengende. Tenker på det fæle som kan skje.Angst for reelle situasjoner og konflikter som jeg må håndtere. Rett og slett takle livet når det butter imot. orker ikke å ta kontakt med dps eller fastlege. Har time om 14-dager både hos fastlege og dps.Ikke spes deprimertHvor skal jeg starte? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 Skrevet 26. januar 2016 Det høres ut som generalisert angstlidelse uten at jeg er spesialist på dette. Kognitiv terapi kan fungere godt på dette. Anonymkode: bcedd...4cc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.