Gå til innhold

Jeg på besøk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker meg best hjemme, ligge i sofaen og gjøre ingenting. Før likte jeg å gå ut, være med folk...nå blir det et ork. Men i ettermiddag er jeg invitert på kaffebesøk, det beste er jo å bare ikke gå. Men samtidig tenker jeg at jeg sikkert har godt av det, så sant jeg ikke blir rar. Har gått rundt sykehuset som var et ork, det regnet. Da har jeg ikke mer å gjøre i dag, bortsett fra å lage middag. Må rydde og støvsuge før fredag, da kommer sykepleieren...kan ikke se sånn ut da. Kan jo få samboeren min til å kjøre meg i ettermiddag, da blir det lettere å gå. Syns dere jeg bør gå?

Skrevet

Det beste er egentlig å sove, men nå sover jeg mindre når jeg ikke tar seroquel. 

Skrevet

Liker meg best hjemme, ligge i sofaen og gjøre ingenting. Før likte jeg å gå ut, være med folk...nå blir det et ork. Men i ettermiddag er jeg invitert på kaffebesøk, det beste er jo å bare ikke gå. Men samtidig tenker jeg at jeg sikkert har godt av det, så sant jeg ikke blir rar. Har gått rundt sykehuset som var et ork, det regnet. Da har jeg ikke mer å gjøre i dag, bortsett fra å lage middag. Må rydde og støvsuge før fredag, da kommer sykepleieren...kan ikke se sånn ut da. Kan jo få samboeren min til å kjøre meg i ettermiddag, da blir det lettere å gå. Syns dere jeg bør gå?

Jeg synes du skal gå, og så heller redusere litt på tiden du er der. Flott at du var ute å gikk i dag!

Skrevet

Jeg synes du skal gå, og så heller redusere litt på tiden du er der. Flott at du var ute å gikk i dag!

Ja trenger jo ikke være så lenge. Det blir røykfullt der også, hun røyker inne. Liker ikke å få røykelukt på klærne mine, men men. Ja tok en kjapp tur i regnet. Kunne jo støvsugd nå men da blir katten redd, tenkte det er best han er inne siden det regner. Kunne ryddet litt kanskje, blir jo lei av å bare ligge og. 

Skrevet

Ja ;)  Ha det hyggelig!

Jo takk for det :) 

Skrevet

Nå har jeg ihvertfall vasket disken på kjøkkenet og skiftet løper i stua, bedre enn ingenting. 

Skrevet

Så flink du er :) Dro du på besøk?

Takk :) Ja nett kommet hjem, det var koselig. De ville jeg skulle begynne å gå på dagsenteret, sa jeg kunne jo det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...