Gå til innhold

Må nok klare meg uten medisin på et vis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Abilify gjør meg stabil, men har fått ufrivillige bevegelser i en hånd. Legen på DPS la endelig merke til det og tok det alvorlig. Har nemlig prøvd å si fra før. Hun skal diskutere med overlege 

men må nok lære meg på et vis å leve uten medisin. De får gi meg benzo

Skrevet

Abilify gjør meg stabil, men har fått ufrivillige bevegelser i en hånd. Legen på DPS la endelig merke til det og tok det alvorlig. Har nemlig prøvd å si fra før. Hun skal diskutere med overlege 

men må nok lære meg på et vis å leve uten medisin. De får gi meg benzo

Ja benzo er nok best. Det er alltid noe med ap. 

Skrevet

Ja benzo er nok best. Det er alltid noe med ap. 

Men benzo er "farlig".

Anonymkode: e40e5...7d5

Skrevet

Men benzo er "farlig".

Anonymkode: e40e5...7d5

Ja ifølge mange er det jo det, men det er jo bare tull og tøys :) Brukt med måte går det helt fint. 

Skrevet

Ja ifølge mange er det jo det, men det er jo bare tull og tøys :) Brukt med måte går det helt fint. 

Jeg sliter med tilvenning og må stadig opp i høyere doser for å få god nok effekt.  Da er jeg igrunnen like langt som jeg var før jeg begynte.  

Anonymkode: c0221...662

Skrevet

Jeg sliter med tilvenning og må stadig opp i høyere doser for å få god nok effekt.  Da er jeg igrunnen like langt som jeg var før jeg begynte.  

Ok, hvis du bruker det sånn er det ikke bra, man skal ikke ta det hver dag. 

Skrevet

Ok, hvis du bruker det sånn er det ikke bra, man skal ikke ta det hver dag. 

Jeg bruker de sjelden nå, men når jeg må ha de så må jeg opp i mye høyere dose enn når jeg begynte. 

Skrevet

Får vel legge meg inn på sikkerhetsavdeling 

Skrevet

Nå sier venninna mi at leppa Mo beveger seg også!!!! Aldri mer AP!!!

Skrevet

Nå sier venninna mi at leppa Mo beveger seg også!!!! Aldri mer AP!!!

Så kjipt :( Jeg laget trutmunn på trilafon, det ga seg når jeg sluttet. 

Skrevet

Så kjipt :( Jeg laget trutmunn på trilafon, det ga seg når jeg sluttet. 

takk Gud at det ga seg!!! Da har jeg håp! Ellers er jeg ødelagt !!

Skrevet

Begynte det plutselig nylig?

Skrevet

Begynte det plutselig nylig?

nei før jul :( og jeg har nettopp tatt ny depot så får ikke sluttet før om en måned!! Og jeg blir dritdårlig av å slutte med abilify, sengeliggende med spinn i hodet. Skal jeg bare gjøre ende på det?!

Skrevet

Jeg har sett mange med den typen bivirkninger og hvor det har gått over.

Skrevet

nei før jul :( og jeg har nettopp tatt ny depot så får ikke sluttet før om en måned!! Og jeg blir dritdårlig av å slutte med abilify, sengeliggende med spinn i hodet. Skal jeg bare gjøre ende på det?!

Håper du kan finne noe annet som hjelper deg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...