Annkarin Skrevet 26. januar 2016 Skrevet 26. januar 2016 Abilify gjør meg stabil, men har fått ufrivillige bevegelser i en hånd. Legen på DPS la endelig merke til det og tok det alvorlig. Har nemlig prøvd å si fra før. Hun skal diskutere med overlege men må nok lære meg på et vis å leve uten medisin. De får gi meg benzo 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. januar 2016 Skrevet 26. januar 2016 Abilify gjør meg stabil, men har fått ufrivillige bevegelser i en hånd. Legen på DPS la endelig merke til det og tok det alvorlig. Har nemlig prøvd å si fra før. Hun skal diskutere med overlege men må nok lære meg på et vis å leve uten medisin. De får gi meg benzoJa benzo er nok best. Det er alltid noe med ap. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 Skrevet 26. januar 2016 Ja benzo er nok best. Det er alltid noe med ap. Men benzo er "farlig". Anonymkode: e40e5...7d5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. januar 2016 Skrevet 26. januar 2016 Men benzo er "farlig".Anonymkode: e40e5...7d5Ja ifølge mange er det jo det, men det er jo bare tull og tøys Brukt med måte går det helt fint. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 Skrevet 26. januar 2016 Ja ifølge mange er det jo det, men det er jo bare tull og tøys Brukt med måte går det helt fint. Jeg sliter med tilvenning og må stadig opp i høyere doser for å få god nok effekt. Da er jeg igrunnen like langt som jeg var før jeg begynte. Anonymkode: c0221...662 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. januar 2016 Skrevet 26. januar 2016 Jeg sliter med tilvenning og må stadig opp i høyere doser for å få god nok effekt. Da er jeg igrunnen like langt som jeg var før jeg begynte. Anonymkode: c0221...662Ok, hvis du bruker det sånn er det ikke bra, man skal ikke ta det hver dag. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 Skrevet 26. januar 2016 Ok, hvis du bruker det sånn er det ikke bra, man skal ikke ta det hver dag. Jeg bruker de sjelden nå, men når jeg må ha de så må jeg opp i mye høyere dose enn når jeg begynte. Anonymkode: c0221...662 0 Siter
Annkarin Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Skrevet 26. januar 2016 Får vel legge meg inn på sikkerhetsavdeling 0 Siter
Annkarin Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Skrevet 26. januar 2016 Nå sier venninna mi at leppa Mo beveger seg også!!!! Aldri mer AP!!! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. januar 2016 Skrevet 26. januar 2016 Nå sier venninna mi at leppa Mo beveger seg også!!!! Aldri mer AP!!!Så kjipt Jeg laget trutmunn på trilafon, det ga seg når jeg sluttet. 1 Siter
Annkarin Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Skrevet 26. januar 2016 Så kjipt Jeg laget trutmunn på trilafon, det ga seg når jeg sluttet. takk Gud at det ga seg!!! Da har jeg håp! Ellers er jeg ødelagt !! 1 Siter
stjernestøv Skrevet 26. januar 2016 Skrevet 26. januar 2016 takk Gud at det ga seg!!! Da har jeg håp! Ellers er jeg ødelagt !!Begynte det plutselig nylig? 0 Siter
Annkarin Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Skrevet 26. januar 2016 Begynte det plutselig nylig?nei før jul og jeg har nettopp tatt ny depot så får ikke sluttet før om en måned!! Og jeg blir dritdårlig av å slutte med abilify, sengeliggende med spinn i hodet. Skal jeg bare gjøre ende på det?! 0 Siter
frosken Skrevet 26. januar 2016 Skrevet 26. januar 2016 takk Gud at det ga seg!!! Da har jeg håp! Ellers er jeg ødelagt !!Jeg har sett mange med den typen bivirkninger og hvor det har gått over. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 26. januar 2016 Skrevet 26. januar 2016 nei før jul og jeg har nettopp tatt ny depot så får ikke sluttet før om en måned!! Og jeg blir dritdårlig av å slutte med abilify, sengeliggende med spinn i hodet. Skal jeg bare gjøre ende på det?!Håper du kan finne noe annet som hjelper deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.