frosken Skrevet 27. januar 2016 Skrevet 27. januar 2016 Hvorfor skal jeg fortsette med dette hvis denne konkrete situasjonen ødelegger alt for meg gang på gang? Det ødelegger ikke bare i form av at jeg ikke kommer meg videre i hobbyen, men det ødelegger også i forhold til andre ting OG selvfølelsen.Anonymkode: 7afd5...5ceEr det noen som sier du skal fortsette? Om du ikke ønsker å holde på med hobbyen fordi det oppleves som for vanskelig, så er vel det helt greit. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 Skrevet 27. januar 2016 Er det noen som sier du skal fortsette? Om du ikke ønsker å holde på med hobbyen fordi det oppleves som for vanskelig, så er vel det helt greit.Ok. Jeg har idag innsett at det ikke er noe mer å gjøre og at det er så mye negativt at det beste er å slutte. Ferdig med saken. Takk for svar. Anonymkode: 7afd5...5ce 0 Siter
XbellaX Skrevet 28. januar 2016 Skrevet 28. januar 2016 Den 27.1.2016 at 8.58, AnonymBruker skrev: Der er forresten hobbyen min jeg snakker om. Jeg har tilogmed vært med å arrangere stevner og Norgesmesterskap, noe som har gått bra. Jeg mestrer det sosiale bra på disse områdene. Det er bare det å komme inn i et lite rom knadd av menn jeg ikke mestrer. Jeg får nærmest panikk. Men jeg tror ikke noen er i stand til å forstå det. Ikke en gang min behandler forstår det. Derfor begynner jeg å innse at det ikke er noe å gjøre med, og at jeg heller må bruke energien på å innse at det ikke går. Takk for svarene. Anonymkode: 7afd5...5ce Av ren nysgjerrighet, du har drevet med hobbyen din tidligere, hva er årsaken til angsten du får i denne situasjonen nå? Når oppsto angsten? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 Skrevet 29. januar 2016 23 timer siden, XbellaX skrev: Av ren nysgjerrighet, du har drevet med hobbyen din tidligere, hva er årsaken til angsten du får i denne situasjonen nå? Når oppsto angsten? Angsten har vært der hele tiden. Så hadde jeg opphold i mange mnd, fordi jeg ikke orket å utsette meg for det mer - det var etter et stevne der jeg dummet meg veldig ut (mye gikk galt av tekniske ting, og min reaksjon på dette førte til at jeg dummet meg bare ytterligere ut). Så ga jeg det en ny sjans i høst. Det gikk ikke så bra. Men jeg valgte "just do it". Det eneste dette hjalp på, var min prestasjon - jeg ble bedre i forhold til det jeg egentlig var der for. Jeg har gjort det veldig bra ift dette. Men angsten for å komme dit, og inn i et rom med masse menn... Den er svær. Men nå har jeg bestemt meg for å gi det en sjanse til. Fikk noen råd av min behandler forrige gang som jeg skal teste ut. Jeg har bestemt meg for å gjennføre det, okke som, og ikke feige ut. Anonymkode: 7afd5...5ce 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 Skrevet 3. februar 2016 Jeg gjennomførte i dag Anonymkode: 7afd5...5ce 0 Siter
Fionys Skrevet 3. februar 2016 Skrevet 3. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjennomførte i dag Anonymkode: 7afd5...5ce Så bra du klarte det 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 Skrevet 3. februar 2016 42 minutter siden, Fionys skrev: Så bra du klarte det Ja. Det får'n si.. Det var jammen ikke lett. Fikk noen råd som hjalp, og jeg har en plan fremover. Fikk jo tekniske problemer attpåtil, men taklet det relativt bra. Anonymkode: 7afd5...5ce 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.