stjernestøv Skrevet 22. februar 2016 Skrevet 22. februar 2016 35 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Jeg var hos psykolog nettopp og han sa jeg ikke har psykose og at han bestemte at jeg blir avvist av psykiatritjenesten fordi jeg ikke følger ambefalinger om å ta abilify. Dette sa en psykolog til meg en gang også, fikk ikke gå der mer fordi jeg ikke tok medisiner. Det var greit for meg. 0 Siter
ISW Skrevet 22. februar 2016 Skrevet 22. februar 2016 39 minutter siden, Annkarin skrev: Skjønner ikke hvordan du klarer slutte på abilify uten å få abstinenser Vil vel påstå at alt snakket om verdens undergang muligens kan være en form for reaksjon på å ikke ta Abilify. Men det er bra at hun er litt bedre nå da. 0 Siter
Annkarin Skrevet 22. februar 2016 Skrevet 22. februar 2016 1 minutt siden, issomethingwrong skrev: Vil vel påstå at alt snakket om verdens undergang muligens kan være en form for reaksjon på å ikke ta Abilify. Men det er bra at hun er litt bedre nå da. Tenker på det at man blir sengeliggende pga kaos i hjernebarken 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Skrevet 22. februar 2016 1 minutt siden, Annkarin skrev: Tenker på det at man blir sengeliggende pga kaos i hjernebarken Kanskje sitringene i armer og bein og krampene i armen jeg hadde forrige uke bare var abstinenser fra å slutte på abilify, siden jeg ikke har det lenger nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.