Gå til innhold

NHD kan jeg bli tvangsinnlagt igjen som i 2013?

Anbefalte innlegg

Skrevet
35 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg var hos psykolog nettopp og han sa jeg ikke har psykose og at han bestemte at jeg blir avvist av psykiatritjenesten fordi jeg ikke følger ambefalinger om å ta abilify.

Dette sa en psykolog til meg en gang også, fikk ikke gå der mer fordi jeg ikke tok medisiner. Det var greit for meg. 

Skrevet
39 minutter siden, Annkarin skrev:

Skjønner ikke hvordan du klarer slutte på abilify uten å få abstinenser 

Vil vel påstå at alt snakket om verdens undergang muligens kan være en form for reaksjon på å ikke ta Abilify.

Men det er bra at hun er litt bedre nå da.

Skrevet
1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Vil vel påstå at alt snakket om verdens undergang muligens kan være en form for reaksjon på å ikke ta Abilify.

Men det er bra at hun er litt bedre nå da.

Tenker på det at man blir sengeliggende pga kaos i hjernebarken

Blomsterfluen
Skrevet
1 minutt siden, Annkarin skrev:

Tenker på det at man blir sengeliggende pga kaos i hjernebarken

Kanskje sitringene i armer og bein og krampene i armen jeg hadde forrige uke bare var abstinenser fra å slutte på abilify, siden jeg ikke har det lenger nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...