AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 Skrevet 28. januar 2016 Hei NHD Jeg har vært akkuttinnlagt på DPS (bipolar, suicidal) for kort tid siden. Etterpå ble det sendt en henvisning til poliklinikken om videre behandling. Der fikk jeg avslag. Når jeg leser avslaget ser jeg at det er en person (sykepleier) jeg aldri har vært i kontakt med som har henvist meg. Er dette riktig? Bør ikke den som henviser har førstehåndskunnskap om pasienten? Anonymkode: fe41c...004 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. januar 2016 Skrevet 28. januar 2016 Det er uvanlig, men ikke feil. Dermed oppnår du lite med en klage. 0 Siter
frosken Skrevet 28. januar 2016 Skrevet 28. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei NHD Jeg har vært akkuttinnlagt på DPS (bipolar, suicidal) for kort tid siden. Etterpå ble det sendt en henvisning til poliklinikken om videre behandling. Der fikk jeg avslag. Når jeg leser avslaget ser jeg at det er en person (sykepleier) jeg aldri har vært i kontakt med som har henvist meg. Er dette riktig? Bør ikke den som henviser har førstehåndskunnskap om pasienten? Anonymkode: fe41c...004 Dersom du mener begrunnelsen for avslaget bærer preg av at poliklinikken ikke har fått tilstrekkelige opplysninger om deg, så kan du kanskje alliere deg med fastlegen og få sendt inn tilleggsopplysninger + be om fornyet vurdering. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 Skrevet 1. februar 2016 Den 28. januar 2016 at 17.34, frosken skrev: Dersom du mener begrunnelsen for avslaget bærer preg av at poliklinikken ikke har fått tilstrekkelige opplysninger om deg, så kan du kanskje alliere deg med fastlegen og få sendt inn tilleggsopplysninger + be om fornyet vurdering. Jeg har jo ingen anelse om hva som står i henvisningen, dermed vet jeg heller ikke hva jeg skal legge til. Jeg har snakket med fastlegen og blitt henvist videre et annet sted. Så får jeg håpe på bedre lykke der. Anonymkode: fe41c...004 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.