Gå til innhold

"Lett" fengsel


PNG

Anbefalte innlegg

3 timer siden, PNG skrev:

*

Jeg tenker vi sier en tur på Rema 100.000 etter sjokolademuffins i stedet jeg, vel.

Uff, nå spiste jeg en hel eske kokkosboller uten kokkos, og ble bare kvalm.

Må nok reparere med noe kokka, vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    18

  • PNG

    18

  • gråstein

    12

  • Trine

    2

Mest aktive i denne tråden

1 time siden, PNG skrev:

Nå syns jeg du blir litt vel emo her, nesten som en parodi, vel, får en vel si.

Istedenfor å kutte av hele hodet, så kan man jo leke litt 'privatdoktor' og bare skjære av en liten bit, og endre litt på nervetrådene, ¨å se hva som skjer? 

Anonymkode: 62870...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, gråstein said:

Uff, nå spiste jeg en hel eske kokkosboller uten kokkos, og ble bare kvalm.

Må nok reparere med noe kokka, vel.

Når skal du på rehab?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Istedenfor å kutte av hele hodet, så kan man jo leke litt 'privatdoktor' og bare skjære av en liten bit, og endre litt på nervetrådene, ¨å se hva som skjer? 

Anonymkode: 62870...313

Da må man være stødig på hånden, vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, men da spørr jeg heller fastlegen min. Ikke privatpersoner med autisme, da kan jeg jo like godt snakke med meg selv..

Uansett så virker ikke vedkommende du snakker om like hardt ramma av lidelsen som meg.. og jeg tviler på at hun har en slik diagnose.

Så sånn er det nok med det.

Anonymkode: 62870...313

Hvorfor spør du ikke fastlegen din? Det var vært mye snakk om hva slags hjelp du kan få her på forumet.

Anonymkode: c694a...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor spør du ikke fastlegen din? Det var vært mye snakk om hva slags hjelp du kan få her på forumet.

Anonymkode: c694a...a95

Når har jeg sagt at jeg har lurt på noe angående autisme?

Anonymkode: 62870...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
AnonymBruker
På 3.2.2016 den 15.40, AnonymBruker skrev:

Jeg skal gjøre noe som garantert sender meg i fengsel om cirka 1 måned. Får håpe de sender meg på høysikkerhets.. ellers rømmer jeg.. å starter min egen stamme ut i skogen :ph34r:

Anonymkode: 62870...313

Jeg skal snart i fengsel men tror det eer høysikkerhets. Har innført uhorvelige mengder trygdecocca

Anonymkode: 86539...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I disse dager (mener ikke coronadager!) hvor Internett er så viktig så vil jo bare det være en belastning. Så låses man vel inn på cella kl 20 og da er det bare en selv, tankene og en TV. Og den generelle frihetsberøvelsen. Det er det som er straffen. Så er alt det andre rehabiliteringen. 

Noen kan bare ikke rehabiliteres da. Folk som igjen og igjen får komme ut i det fri og finne seg nye offer de kan mishandle. 

Litt underholdende tråd for øvrig. :) Jeg drikker alltid trygdecola jeg. Synes den er like god som ekte Coca cola. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...