Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min depresjon og angst har vært stabil i lengre tid, dog med medisiner. Situasjonen endret seg drastisk da samlivsbrudd var ett faktum og nå er er angsten og depresjonen der igjen og jeg føler meg helt lammet. Jeg hadde håpet at medisinene jeg går på ville forhindret ett tilbakefall. Psykologen min mener jeg skulle snakket med legen om å justere medisiner, men den legen jeg hadde har sluttet og jeg har store problemer med å forklare meg for en ny person.  Kan jeg be psykologen om å snakke med legen for meg ?

Skrevet
Den 30.1.2016 at 2.01, Legacy skrev:

Min depresjon og angst har vært stabil i lengre tid, dog med medisiner. Situasjonen endret seg drastisk da samlivsbrudd var ett faktum og nå er er angsten og depresjonen der igjen og jeg føler meg helt lammet. Jeg hadde håpet at medisinene jeg går på ville forhindret ett tilbakefall. Psykologen min mener jeg skulle snakket med legen om å justere medisiner, men den legen jeg hadde har sluttet og jeg har store problemer med å forklare meg for en ny person.  Kan jeg be psykologen om å snakke med legen for meg ?

Hei. 

Ville bare si at jeg finner meg i akkurat samme situasjon som deg nå. Lenge vært stabil, men pga brudd og har tatt dette tungt, er jeg redd for tilbakefall. Spurte om det her ang medisinene, og tenkte ringe legen i morra. Men tar jo alltid litt tid å komme inn der. Med mindre jeg sier det haster da.. 

Skrevet
8 timer siden, Lillie83 skrev:

Hei. 

Ville bare si at jeg finner meg i akkurat samme situasjon som deg nå. Lenge vært stabil, men pga brudd og har tatt dette tungt, er jeg redd for tilbakefall. Spurte om det her ang medisinene, og tenkte ringe legen i morra. Men tar jo alltid litt tid å komme inn der. Med mindre jeg sier det haster da.. 

Trist å høre at du går igjennom det samme, det unner jeg ingen. Bra at du har tenkt å ringe legen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...