Legacy Skrevet 30. januar 2016 Skrevet 30. januar 2016 Min depresjon og angst har vært stabil i lengre tid, dog med medisiner. Situasjonen endret seg drastisk da samlivsbrudd var ett faktum og nå er er angsten og depresjonen der igjen og jeg føler meg helt lammet. Jeg hadde håpet at medisinene jeg går på ville forhindret ett tilbakefall. Psykologen min mener jeg skulle snakket med legen om å justere medisiner, men den legen jeg hadde har sluttet og jeg har store problemer med å forklare meg for en ny person. Kan jeg be psykologen om å snakke med legen for meg ? 0 Siter
Lillie83 Skrevet 1. februar 2016 Skrevet 1. februar 2016 Den 30.1.2016 at 2.01, Legacy skrev: Min depresjon og angst har vært stabil i lengre tid, dog med medisiner. Situasjonen endret seg drastisk da samlivsbrudd var ett faktum og nå er er angsten og depresjonen der igjen og jeg føler meg helt lammet. Jeg hadde håpet at medisinene jeg går på ville forhindret ett tilbakefall. Psykologen min mener jeg skulle snakket med legen om å justere medisiner, men den legen jeg hadde har sluttet og jeg har store problemer med å forklare meg for en ny person. Kan jeg be psykologen om å snakke med legen for meg ? Hei. Ville bare si at jeg finner meg i akkurat samme situasjon som deg nå. Lenge vært stabil, men pga brudd og har tatt dette tungt, er jeg redd for tilbakefall. Spurte om det her ang medisinene, og tenkte ringe legen i morra. Men tar jo alltid litt tid å komme inn der. Med mindre jeg sier det haster da.. 0 Siter
Legacy Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Skrevet 2. februar 2016 8 timer siden, Lillie83 skrev: Hei. Ville bare si at jeg finner meg i akkurat samme situasjon som deg nå. Lenge vært stabil, men pga brudd og har tatt dette tungt, er jeg redd for tilbakefall. Spurte om det her ang medisinene, og tenkte ringe legen i morra. Men tar jo alltid litt tid å komme inn der. Med mindre jeg sier det haster da.. Trist å høre at du går igjennom det samme, det unner jeg ingen. Bra at du har tenkt å ringe legen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.