orangejuice Skrevet 30. januar 2016 Skrevet 30. januar 2016 Jeg bruker 10 mg Cipralex dag, og 30 mg Remeron kveld. Det ble foreslått her Wellbutrin for å øke sexlysten som Cipralex totalt ødelegger. Gjorde et siste forsøk nå og kjøpte orgasmekrem, men heller ikke det hjelper, alt pga Cipralex. Kan jeg ta Wellbutrin sammen med disse to andre antidepressivene for økt sexlyst, eller vil legen si jeg er på ville veier med hele 3 stk ad? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 Skrevet 30. januar 2016 4 minutter siden, orangejuice skrev: Jeg bruker 10 mg Cipralex dag, og 30 mg Remeron kveld. Det ble foreslått her Wellbutrin for å øke sexlysten som Cipralex totalt ødelegger. Gjorde et siste forsøk nå og kjøpte orgasmekrem, men heller ikke det hjelper, alt pga Cipralex. Kan jeg ta Wellbutrin sammen med disse to andre antidepressivene for økt sexlyst, eller vil legen si jeg er på ville veier med hele 3 stk ad? Høres nesten ut som overkill. Anonymkode: 5257c...1ea 0 Siter
orangejuice Skrevet 30. januar 2016 Forfatter Skrevet 30. januar 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres nesten ut som overkill. Anonymkode: 5257c...1ea Bruker Fluanxol også som er AD og AP, så det er nok ikke overkill. Vurderer å slutte med fluanxol. Eller er det noen andre kombinasjoner man kan bruke tro? Erstatte remeron med truxal? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. januar 2016 Skrevet 30. januar 2016 Kom med hele medisinlisten, så skal du få svar i morgen. 0 Siter
orangejuice Skrevet 30. januar 2016 Forfatter Skrevet 30. januar 2016 7 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Kom med hele medisinlisten, så skal du få svar i morgen. 1 mg Fluanxol 10 mg Cipralex 30 mg Remeron Sobril ved behov. Sliter med sosial angst. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. januar 2016 Skrevet 31. januar 2016 Cipralex er den beste av disse på sosial angst, men gir seksuelle problemer. Remeron forsterker effekten på sosial angst, gir bedre søvn (og forsterker effekten på depresjon om det også er et tema).. Den svekker ikke seksualfunksjonen. Fluanxol demper angst og kan forsterke de seksuelle problemene. Sobril demper det meste. Wellbutrin kan kombineres med alt dette. Vi bedre seksualfunksjonen. Må tas om morgenen for ikke å gi dårligere søvn. Konklusjon: Ingen klare alternativ som kun gir fordeler. 0 Siter
orangejuice Skrevet 31. januar 2016 Forfatter Skrevet 31. januar 2016 45 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Cipralex er den beste av disse på sosial angst, men gir seksuelle problemer. Remeron forsterker effekten på sosial angst, gir bedre søvn (og forsterker effekten på depresjon om det også er et tema).. Den svekker ikke seksualfunksjonen. Fluanxol demper angst og kan forsterke de seksuelle problemene. Sobril demper det meste. Wellbutrin kan kombineres med alt dette. Vi bedre seksualfunksjonen. Må tas om morgenen for ikke å gi dårligere søvn. Konklusjon: Ingen klare alternativ som kun gir fordeler. Takk for svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.