Trine Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Skrevet 3. februar 2016 Et øyeblikk siden, XbellaX skrev: Når er neste session med hun oppegående på DPS? Neste torsdag. 0 Siter
XbellaX Skrevet 3. februar 2016 Skrevet 3. februar 2016 2 minutter siden, Trine skrev: Neste torsdag. Godt, du er ferdig med han andre og fokuserer på DPS fremover? 0 Siter
Trine Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Skrevet 3. februar 2016 Et øyeblikk siden, XbellaX skrev: Godt, du er ferdig med han andre og fokuserer på DPS fremover? Jepp. Det holder det. Klarer ikke kombinere 0 Siter
XbellaX Skrevet 3. februar 2016 Skrevet 3. februar 2016 Et øyeblikk siden, Trine skrev: Jepp. Det holder det. Klarer ikke kombinere Nei, det kan bli litt strevsomt å ha et par psykiatere på si 0 Siter
Trine Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Skrevet 3. februar 2016 1 minutt siden, XbellaX skrev: Nei, det kan bli litt strevsomt å ha et par psykiatere på si Ja, ikke sant. Da må man jo huske hva man har sagt til hvem og passe på så man ikke forsnakker seg og avslører at man har noen på si DPS er ikke noe glad i at man kjører dobbelt tror jeg. Akkurat utredningen var visst greit så slapp vi vente på det. Men hun jeg var hos først hadde sikkert funnet noe galt i det også. Jeg har jo tross alt angst må vite 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.