AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 Skrevet 1. februar 2016 Idag fikk jeg vite at arbeidsplassen min hadde blitt nedlagt hvis det ikke var for meg.. Og jeg har 20 andre kolleger. Jeg syntes det var vanskelig å ta i mot denne æren, selv om jeg selvsagt ble veldig glad inni meg. Men jeg takler slikt så dårlig utad.. Jeg får lyst til å krype under bordet. Jeg synes generelt det er vanskelig å vise følelser som er knyttet til min person. Hvordan responderer dere andre på slikt? Anonymkode: 4ab97...fe0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 Skrevet 2. februar 2016 Haha, jeg går i en modus der jeg mister fokus og konsentrasjon og detter helt ut. Har problemer med å huske hva rosen gikk ut på i etterkant. Det er som at kroppen min tror at ros er farlig. Merkelig. Anonymkode: e2ed4...af8 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 2. februar 2016 Skrevet 2. februar 2016 Jeg synes det høres ut som en ok reaksjon. Glad inni deg, og beskjeden utenpå. Det kunne vært verre. 0 Siter
PNG Skrevet 2. februar 2016 Skrevet 2. februar 2016 Kan ikke huske at jeg noensinne har fått ros, annet enn sånne dikkedarier. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 Skrevet 2. februar 2016 Akkurat i en slik situasjon som du beskriver ville nok min reaksjon vært ganske lik din. Gratulerer med vel utført arbeide! Anonymkode: 9f986...b18 0 Siter
stjacob Skrevet 3. februar 2016 Skrevet 3. februar 2016 (endret) å ikke kunne ta imot ros uten å føle det ubehagelig kommer nok av et dårlig selvbilde, men dette er noe du kan øve deg i å forandre. Hvordan tenker du kanskje? Jo øv deg i å smile og si for eksempel ; "tusen takk for det! Dette var en skikkelig fin oppmuntring å få!Det gjorde meg godt (glad) å høre " Å si noe sånt gjør noe med en og en kommer også mer inn i fellesskapet. Det kan være vanskelig i begynnelsen men, så begynn å si litt mindre.Dette gjør nemlig dem som gir ros godt også for det er jo ment så godt. Jeg har prøvd dette selv med med overraskende godt resultat. Selvbilde blir bedre og det får en mye igjen for. Blant annet blir en ikke så opptatt av seg selv - tror jeg Du hadde jo gjort en fantastisk god jobb!GRATULERER!! Endret 3. februar 2016 av stjacob positiv oppmuntring 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.